    From: "J.F" <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: ViaToll - !@#$@!@
    Date: Fri, 15 Jul 2011 11:37:14 +0200

    Użytkownik "Cavallino" napisał w wiadomości

    >Akurat, budowa bramki wydłuża mu czas o godzinę na 100 km.

    No wiesz, pytalem wyraznie na co narzeka, taka odpowiedz wybral.

    Owszem - budowa, zajety pas, zwezenie - moze zrobic dlugi korek.
    Na gierkowce mamy przyklad.

    Co najwyzej pytanie ile w tym dodatkowej winy pazernosci
    transportowcow, ktorzy przez pare dni wola stracic godzine i
    zaoszczedzic ... 20 zl ?

    > I dlatego poleciał.

    Nie tylko dlatego - tam bylo wiecej zarzutow do calej partii.

    >Ten abonament to dotyczy viatolla.
    >Cena ma być taka jak w sąsiednich krajach.

    Ale my Polacy wlasny jezyk mamy i nie musimy gegac jak inni :-)

    > Poczekamy zobaczymy, ale czy to nie ma byc tak ze bramki nadal beda,
    > tylko elektronicznie bedzie to troche szybciej szlo, a platnosc cos
    > mowia ze co 120 zl ?

    >120 zł za rok może być.

    Jak nie bedziesz wyjezdzal z garazu :-)

    Cos mi mignelo ze "doladowac konto" mozna kwota 120zl, a stawka za
    kilometr .. bedziesz mogl podyskutowac o doplacaniu do transportu, jak
    minister ustali ze 10gr/km to jest w sam raz :-)

    >A jednak przybyło, albo wzrósł ruch.

    Przybylo o tyle ze wczesniej placili tylko Kulczykowi, a teraz
    Kulczykowi i GTC.
    ruch ogolnie raczej spadl (kryzys), ale teraz doplacaja za dwa
    kierunki, to moze im sie wydawac ze wzrosl :-)

    > przy czym i to moze byc dopuszczalne - oprocz winiet jest jeszcze
    > akcyza paliwowa,

    >Ruskie mają duże baki, zatankują u siebie.

    Po czym zatankuja u nas, bo w Niemczech paliwo jeszcze drozsze.

    J.