  • Data: 2011-07-15 11:44:39
    Temat: Re: ViaToll - !@#$@!@
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "J.F" <j...@p...onet.pl> napisał w wiadomości news:

    > No wiesz, pytalem wyraznie na co narzeka, taka odpowiedz wybral.

    Wiesz, jego wiarygodność jest znikoma, jak mu się wszystko z jednym kojarzy.
    Gdyby było tak pisze, to pojechałby inaczej, niekoniecznie przez DK 92.

    > Co najwyzej pytanie ile w tym dodatkowej winy pazernosci transportowcow,
    > ktorzy przez pare dni wola stracic godzine i zaoszczedzic ... 20 zl ?

    Jakie zaoszczędzić?
    Samochód nie pracuje, bo stoi w korku, kierowca przejedzie mniej, bo pauzę
    narysuje o 200 km szybciej.
    To są pozorne oszczędności.

    > Ale my Polacy wlasny jezyk mamy i nie musimy gegac jak inni :-)

    Jasne, jak można coś zrobić mądrze lub głupio, to nasz władza zawsze
    wybierze to drugie rozwiązanie.
    To że pognębi swoich podatników się nie liczy, byle na dietki poselskie i
    ministerialne pensje stykło.

    > Jak nie bedziesz wyjezdzal z garazu :-)

    Inaczej nie pojadę taką autostradą i po kłopocie.

    > Cos mi mignelo ze "doladowac konto" mozna kwota 120zl, a stawka za
    > kilometr .. bedziesz mogl podyskutowac o doplacaniu do transportu, jak
    > minister ustali ze 10gr/km to jest w sam raz :-)

    Ale to dla ciężarówek.
    Abo ma być dla osobówek - swoista winieta.

    > Przybylo o tyle ze wczesniej placili tylko Kulczykowi, a teraz Kulczykowi
    > i GTC.

    I Stalexportowi.