  • Data: 2011-07-15 09:30:19
    Temat: Re: ViaToll - !@#$@!@
    Od: "Massai" <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    J.F wrote:

    > Użytkownik ""Rafał \"SP\" Gil"" napisał w
    >
    > Motolotnie sie zgrabnie sklada, i w sumie nie zajmuje wiecej miejsca
    > niz maluch.
    >
    > Ale przyszlosc samochodu wyglada tak:
    > http://technologie.gazeta.pl/internet/1,104530,99346
    39.html

    > ciekawe - popatrzyli na korki, czy podliczyli wydatki na remonty drog
    > i budowy autostrad :-)

    Nie ma co marzyć, może nasze prawnuki czymś takim polatają.

    Takie coś ma jedną podstawową wadę - samochód jak się zepsuje to
    po prostu stanie na drodze, a toto pierdyknie o ziemię ;-)

    To nie samolot ultralekki, który może latać bez tych wszystkich
    super ostrych reżimów przeglądów, bo jak silnik padnie, to
    wyląduje z trudem jak szybowiec. To helikopter więc, po prostu
    spadnie na ziemię.

    Ergo konieczne byłoby zduplikowanie wszystkich podstawowych systemów,
    ostre przepisy co do przeglądów etc. Potworna drożyzna, zabawka dla
    tych których już teraz stać na własne heli z pilotem ;-)

    --
    Pozdro
    Massai