  • Data: 2011-07-04 15:44:28
    Temat: Re: ViaToll
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    dyskusyjnych:iukp29$mcd$...@n...onet.pl...
    Użytkownik "Grzegorz" <b...@b...com> napisał w wiadomości
    news:

    >Jak wrzucisz to też.
    >Za przejazd kilkuset km po Węgrzech zapłacisz dwadzieścia parę
    >złotych, w Austrii, Czechach czy Słowacji trochę więcej, ale też
    >podobnie.
    >I to są stawki które mają sens.
    >Z tych polskich raczej mało kto będzie korzystał.

    Raczycie zartowac. Na bramkach Staleksportu kolejki takie ze dopiero
    to powoduje zastanowienie czy autostrada wysokoplatna sie oplaca :-)

    Oczywiscie ciezarowki maja inny rachunek - duzo na autostradzie nie
    zyskaja, moga za to stracic na skrzyzowaniach, rondach i radarach. a
    najwiecej na traktorach. A klient i tak od kilometra placi, nie wiem
    czy czas to az taki wielki pieniadz w tym przypadku.

    Ale co dalej z osobowymi ? publiczne autostrady beda bezplatne, czy
    stawka bedzie 10-15 gr/km ? Czy nic nam nie wyjasniajac ceny w kasie
    beda takie ze wyjdzie 30gr/km ? :-)

    J.