    From: Romuald Szcześniak <r...@m...pl>
    Newsgroups: pl.internet.polip
    Subject: Re: Vectranet - transfery na papierze a transfery rzeczywiste
    Date: Thu, 12 May 2005 18:37:36 +0200

    Thu, 12 May 2005 11:22:10 +0200, *Kokosz* wrote:

    > W Sieradzu Vectra dziala bez zarzutu (nie liczac wylaczen sieci na okolo
    > godzine/tydzien)
    > 256 które mam to realne 256;] - transfery z www 30-32kb, na DC tez mozna
    > tyle osiagnac choc przecietnie mam "tylko" ca. 25kb

    to w Sieradzu jest DC, od kiedy? ponieważ zarzekali się, że nie będzie.

    Date: Sun, 18 Jul 2004 22:39:57 +0200
    From: Rafal Wozniak <admin [at] sie.vectranet.pl>
    Newsgroups: vectranet.sie.admin
    Subject: Re: dc++

    ---------------- Początek ----------------

    > Wiem ze zanudzam moze pana tym ... moim stalymi pytaniami o dc++ ale...
    > czy moze jednak jest choc cien szansy aby powastal hub vectranetu
    > Sieradz? Wiekszosc sieci ma cos takiego... POZDRAWIAM.

    Nie będę Cię trzymał dalej w niepewności: na pewno nie powstanie. Nie męcz
    nas dalej o to. To zbyt śliska sprawa, nie możemy sobie na to pozwolić.

    czy DC to faktycznie śliska sprawa?
    (tak tylko pytam żeby nie było OT)

    --
    RomekSz ____________________ http://sqadaq.tk/ ________________ ICQ 38248653
    I guess I've been wrong all my life, but so have billions of other people...