  • Data: 2011-06-19 21:11:38
    Temat: Re: Vectra ciag dalszy - badziew nad badziewy
    Od: Andrzej Banach <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > (...) Mała firma SOHO która nie
    > chce by ich poczta leżała gdzieś poza ich kontrolą bo nie mają pewności
    > że na hostingu ktoś się do tego dobierze. (...)

    Ale idac tym tropem to wypadaloby nie korzystac z sieci Internet,
    poniewaz ISP moga zapisac transmisje itp. Najlepiej wypadaloby miec
    niezalezne kabelki do wszystkich odbiorcow poczty bo vpn'y itp to moze
    byc za malo.
    Nie popadajmy w paranoje - podawanie "bezpieczenstwa" jako powodu za
    trzymaniem serwera pod biurkiem w domu, jest niestety kompletnie
    nietrafione. Rozwiewajac wszelkie watpliwosci i ucinajac dalsza dyskusje
    - nie ma zawodu wymagajacego trzymania serwerka poczty u siebie i tyle.
    Tak wiec cala dyskusja stala sie jalowa od dluzszego czasu. I
    wymyslanie, ze jakis zawod moze tego wymagac jest brnieciem w slepa ulice.

    pozdrawiam
    --
    Andrzej Banach | NET-KOMP | www.net-komp.net.pl
    Miejska Sieć Komputerowa KOLMAN | Internet Kolno