  • Data: 2011-06-20 07:13:48
    Temat: Re: Vectra ciag dalszy - badziew nad badziewy
    Od: Sergiusz Rozanski <w...@m...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 19.06.2011 Marek Dyjor <m...@p...onet.pl> napisał/a:

    > hm...
    >
    > gdy dzwonie do linii obsługującej DSL to zwykle rozmawiam z kompetentną
    > panią która dzwoni do technika sprawdza stan łącza i ewentualnie zleca
    > wyjazd ekipy. Która potrafiła przyjechać nawet w ten sam dzień.

    I za DSL płacisz tyle samo co za Neo? Akurat iDSL w ofercie & jest wg mnie
    wzorowo prowadzoną usługą - wiele lat miałem to łącze i nigdy nie miałem
    problemów ze serwisem. Przy czym niestety cena idsl obecnie jest już mało
    adekwatna np do cen dostepnych symetryków.

    coś ciekawego, tam nie ma asfaltu".