  • Data: 2011-06-17 10:33:49
    Temat: Re: Vectra ciag dalszy - badziew nad badziewy
    Od: Robert <cyberm_no_@_spam_tlen.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > To nie są ekstra dodatki tylko zupełnie podstawowe usługi ściśle związane
    > z łączem. Tak samo podstawową usługą jest przekazywanie pakietów np. xmpp
    > mimo, że większość ludzi z tego nie korzysta.
    wiesz to trochę jak chleb z masłem/solą/smalcem (zaleźnie od regionu), też
    są ścisle ze sobą powiązane a mimo to sprzedawane są oddzielnie ;)

    zresztą przykłady można mnożyc ot taki samochód, przecież
    klimatyzacja/elektryczne szyby/kontrola trakcji/itp. też dla wielu są ściśle
    związane z samochodem i powinny być w cenie najtańszego modelu ale... nie są
    i dla większości ludzi jest to zrozumiałe.
    --
    Robert (ISP/KIKE)