  • Data: 2011-06-17 07:12:33
    Temat: Re: Vectra ciag dalszy - badziew nad badziewy
    Od: Maciek "Babcia" Dobosz <b...@j...org.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 2011-06-17, o godz. 08:23:22
    Art <z...@s...pl> napisał(a):

    > Byłem, sprawdziłem. Panie w zieleniaku nie używają poczty
    > elektronicznej. Po stwierdzeniu, że jest gość w necie który twierdzi,
    > że jak maja normalny zawód to powinny mieć pocztę, udałem sie szybko
    > w kierunku drzwi ;-P
    > netykieta nie pozwala na cytowanie w/w pań.

    A w poprzedniej firmie sprzątaczki miały w swojej kanciapie komputer
    podpięty do netu i w pewnym momencie zażądały dostępu do irc-a ;-)

    A na poważnie to masz rację i jednocześnie jej nie masz. Bo konkretne
    sprzedawczynie nie potrzebowały poczty ale niektóre tak. Żeby nie być
    gołosłownym przykład. Moja żona prowadzi restaurację. Zamówienia
    różnych rzeczy lecą głownie mailami. W tym zamówienia konkretnych
    warzyw i owoców do jednego zieleniaka gdy ilość nie uzasadnia zakupu
    hurtowego. Tak samo pieczywo, ciasta i torty.Kolejny przykład to np.
    ochrona zwana często portierami. Znam firmę gdzie codzienne zalecenia
    dla konkretnych pracowników (np. jakich wizyt się spodziewać, jakie
    ubranie na następny dyżur według prognozy pogody, raportowanie zdarzeń
    etc.) opiera się o pocztę elektroniczną.

    I o ile oczywiście nie potrzebują raczej własnego serwera pocztowego to
    poczty elektronicznej jak najbardziej więc ostrożny byłbym z takimi
    testami. ;-P

    Zdrówko