eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.internet.polipVectra ciag dalszy - badziew nad badziewy › Re: Vectra ciag dalszy - badziew nad badziewy
  • Data: 2011-06-17 19:58:46
    Temat: Re: Vectra ciag dalszy - badziew nad badziewy
    Od: Sergiusz Rozanski <w...@m...com.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Dnia 17.06.2011 Maciej Bebenek <m...@b...org> napisał/a:
    >> jednym sprzedam taniej ale troche gorszy produkt, który odemnie wymaga
    >> mneijszych kosztów dla wymagającego kleinta ma produkt luksusowy droższy
    >> w obsłudze i tyle...
    >>
    >> tico i BMW to samochody tylko dla róznych klientów.
    >
    > Problem w tym, że najczęściej chcecie sprzedawać benzynę po różnej cenie,
    > zależnej od wartości samochodu klienta :-(

    Chyba nie masz świadomości czego wymaga łącze operatorskie. Najprościej:
    masz problem z masowym łączem (neostrady i inne) - dzwonisz na callcenter
    (20 minut muzyczki, bo na 1000 klientów tam jest pół pani) do osoby która
    jest (proszę wybaczyć za określenie) 'tania' i umie tylko zanotować Twój
    problem w systemie i go dać do obsługi na 2 dzień jak jakiś technik
    zajmie się problemem z Twoim łączem - w odpowiedniej kolejce.

    W łączu operatorskim od razu łączysz się z technikiem siedzącym tam
    (na zmianę 24/7) i on niezwłocznie analizuje Twój problem i w miarę
    możliwości go rozwiązuje - ma do tego odpowiednią wiedze i uprawnienia
    administracyjne i wie o czym opowiadasz.
    Chyba nie uważasz że obie oferty ktoś zamierza sprzedawać w tej samej
    cenie?

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: