  • 21. Data: 2010-12-08 17:24:55
    Temat: Re: Vectra CDTI - 2006r - warto?
    Od: Przemysław Czaja <p...@p...fm>

    > że aby zrobić coś takiego w czasie normalnej jazdy VC trzeba już
    > zatracić wszelki zdrowy rozsądek w prowadzeniu pojazdu

    No i zobacz jaką ma niesamowitą odporność na nadsterowność ;-)

  • 22. Data: 2010-12-08 17:50:59
    Od: "Dysiek" <b...@b...pl>

    > Generalnie nie ma sensu wnikac. Jak ktoś lubi pozory i mieć na liczniku
    > <100tys km bo to sprawi, ze będzie mu lżej na sercu, cóż - jego sprawa ;-)
    >
    > ps. z tymi przebiegami też bywa już lepiej, bo kiedyś bylo nie do
    > pomyslenia sprzedać 3 letnie auto z przebiegiem wyższym niż 110tys km, a
    > teraz pojawia sie coraz więcej przebiegów rzędu 150-200tys km.

    Sory, ale kto tlucze wiecej jak 30 kkm rocznie? Przestawiciel handlowy? Ja
    mam do pracy 20 km w jedna strone + w sobote i niedziele wypad do miasta
    (tez 20 km w jedna strone) + wakacje + wypady na weekendy i trzaskam 20 kkm
    rocznie. Uwazam, ze kupujac samochod osobowy, sredniej wielkosci i klasy
    mozna zakladac spokojnie przebieg 20-25 tys km rocznie. Nie dajmy sie
    zwariowac ze 40 kkm rocznie to maly przebieg. Co innego zakladac, ze auto
    majace 10 i wiecej lat ma 120 tys na liczniku.

    Pozdrawiam
    Dysiek

  • 23. Data: 2010-12-08 17:55:52
    Od: to <t...@a...xyz>

    begin Przemysław Czaja

    > Ty tak poważnie, czy żartujesz?

    Zupełnie poważnie.

    > Zawieszenie może nie jest idealne, ale to nie jest sportowe auto!!! do
    > tego zajebiście miarodajny test... nagły skręt kierownicą, ostry zakręt
    > i gaz do dechy. Czego tu się dziwić przy przednim napędzie i sporej
    > mocy?

    Jest wiele podobnych aut, które skręcają dużo lepiej.

    > Miałem kilka aut, które lepiej trzymały się drogi, ale zapewniam,
    > że aby zrobić coś takiego w czasie normalnej jazdy VC trzeba już
    > zatracić wszelki zdrowy rozsądek w prowadzeniu pojazdu

    Ale to jest właśnie to czego może zabraknąć w sytuacji ekstremalnej.

    --
    ignorance is bliss

  • 24. Data: 2010-12-08 17:59:16
    Od: "Agent" <w...@o...pl>

    ?
    Użytkownik "Dysiek" <b...@b...pl> napisał w wiadomości

    > A skad wiesz gdzie jezdzil?

    1) Bo jak ma byc auto do miasta nie kupuje sie zazwyczaj dużego auta
    2) Bo ma duży przebieg wiec 40 tys na rok po mieście to wychodziłoby non
    stop w aucie
    3) Bo do miasta sie nie kupuje diesla
    Wszystkiemu powyżej można zaprzeczyć ale prawdopodobieństwo każdego z
    przypadków jest duże.

  • 25. Data: 2010-12-08 18:02:31
    Od: "Agent" <w...@o...pl>

    16 zaworowa głowica to poezja w czasie jazdy.
    --------------------
    Ciekawe było to na końcu :)

  • 26. Data: 2010-12-08 18:39:21
    Od: "md" <WYWALTO j o li m a r @ w wp.pl>

    Użytkownik "Dysiek" <b...@b...pl> napisał w wiadomości

    > Sory, ale kto tlucze wiecej jak 30 kkm rocznie? Przestawiciel handlowy?
    > Ja mam do pracy 20 km w jedna strone

    A ja 52 km + tu i tam i 50 kkm rocznie wpada.
    Miro

  • 27. Data: 2010-12-08 18:48:53
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2010-12-08 18:39, md pisze:

    > A ja 52 km + tu i tam i 50 kkm rocznie wpada.

    No, czyli zrobiłeś oprócz dojazdów do pracy +25kkm.

    --
    Jutro to dziś - tyle że jutro.

  • 28. Data: 2010-12-08 19:21:45
    Od: TheStachoo <...@...3>

    > Kup VW bezpośrednio od stareńkiego niemca, przebieg nie więcej jak 98
    > 000 przy roczniku 2006, koniecznie w dizlu TDI, ksionżka serwisowa do
    > samego końca wszystkie przeglondy, na silniku grama kurzu - bendziesz
    > napewno zadowolony

    Płyniesz kolego.
    Właśnie dlatego nie kupię VW, a tym bardziej paska.
    Szukam opinii o tym silniku, jak i całym samochodzie, jak się sprawuje
    po większych przebiegach a Ty mi tu wyjeżdżasz z morałami z giełdy.

    --
    TheStachoo

  • 29. Data: 2010-12-08 19:48:03
    Od: "Dysiek" <b...@b...pl>

    > A ja 52 km + tu i tam i 50 kkm rocznie wpada.

    To znaczy, ze prawie mieszkasz w tym aucie ;-) Nie zeby moi znajomi byly
    wyrocznia, ale ani ja, ani oni nie przekraczaja 25 tys w sezonie (a czesc
    jezdzi nawet kolo 15 kkm). Tak jak pisalem - wiecej jak 20-25 kkm na sezon
    robi moze 15% prywatnych samochodow.

    Dysiek

  • 30. Data: 2010-12-08 20:17:22
    Od: "Kuba \(aka cita\)" <y...@w...pl>

    > Sory, ale kto tlucze wiecej jak 30 kkm rocznie? Przestawiciel handlowy?

    w normalnym kraju, gdzie są autostrady - każdy, kto dojeżdza do pracy i nie
    chce pchać sie w korki w mieście.
    Do pracy często ma sie 50-100km w jedną strone ... a jedzie sie krócej niż
    ty swoje 20km

    --
    Pozdrawiam Kuba (aka cita)
    www.cita.pl