  • 1. Data: 2011-11-19 19:03:52
    Temat: Vaio SZ71 i Momentus XT - chyba sukces?:)
    Od: "Norman" <n...@x...vp.pl>

    Witam grupowiczów,

    Chyba ze dwa razy pisałem tutaj o moich przygodach z tandemem Sony Vaio
    SZ71XN oraz dyskiem Seagate Momentus XT 500 GB. Po ponad półrocznej zabawie
    chyba udało mi się rozwiązać problem - a właściwie firmie Seagate:) Chodziło
    o stopniowe "chamienie" komputera po nawet godzinie użytkowania przy
    kilkunastu zakładkach w Chrome, Firefoxie i kilku innych programach
    (Outlook, Excel, itp.). Oczywiście wszystko działało jednocześnie.
    Dotychczasowym remedium był restart kompa (upierdliwość rozwiązania spora)
    lub odpalenie defragmentacji - gdzie już po pierwszej sekundzie działania
    defraga komp dostawał życia i wszystko pięknie śmigało:) - do czasu -
    później znowu defrag i tak w kółko:)
    Całkiem niedawno dowiedziałem się, że Seagate wydało nowy firmware do tego
    dysku sygnowany numerkiem 28. Tak więc aktualizujemy ponownie:) No i dzisiaj
    jest już kolejny dzień gdy maszyna działa w iście szatańskim tempie:) Mała
    rzecz a jak cieszy:)

    Pozdr.
    J.

  • 2. Data: 2011-11-19 19:21:07
    Temat: Re: Vaio SZ71 i Momentus XT - chyba sukces?:)
    Od: Rafal Lukawski <r...@l...pl>

> [...]
    > tego dysku sygnowany numerkiem 28. Tak więc aktualizujemy ponownie:) No
    > i dzisiaj jest już kolejny dzień gdy maszyna działa w iście szatańskim

    Dzięku za update ;)