  • Data: 2018-12-02 13:00:00
    Temat: Re: VW Touran koszt serwisu
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik PiteR e...@f...pl ...

    > Tak tak uhum :)

    Nie rozumiem tej odpowiedzi.
    Ja nie pisze tego z ksiazki serwisowej tylko z doswiadczenia.
    Zalecane jest po 140kkm ale nawet w seriwsach podpowiadaja ze mozna
    wiecej i to rzeczywiście jest prawda.
    W ducato / jumper / boxer z silnikiem 2.2 milion mozna przejechac bez
    ruszania rozrzadu (łancuch)

    --
    Pozdrawia... Budzik