  • Data: 2010-10-20 17:56:51
    Temat: Re: VW Passat 1,8T kombi 2002r. Gdańsk sprzedam
    Od: to <t...@a...xyz> szukaj wiadomości tego autora

    begin Agent

    > Nie wiem czego to skutek ale napewno nie tego co napisałeś. Auto kupiłem
    > z dobrymi reflektorami, przez dwa lata przejechało ok 15 tys km i
    > reflektory zmatowiały. Są plastykowe. Przypuszczam że zmatowiał lakier
    > na nich od mrozu i słońca. Takze teorie ze to niby od przebiegu są
    > mylne.

    Hehe, to już widać na jakiej podstawie wypisujesz te swoje mądrości.
    Reflektory mogły być wymienione na jakieś kiepskie, właściciel mógł je
    wypolerować przed kupnem (wtedy matowieją znacznie szybciej) itp. Jak nie
    rozumiesz związku przebiegu z wyglądem reflektora to obejrzyj sobie
    lakier na masce auta nowego i po 200 tys. km.

    --
    ignorance is bliss