  • 31. Data: 2014-12-17 16:44:56
    Temat: Re: VW New Beetle - Nowy Garbus
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello J.F.,

    > Ale cylindry sa skosnie do siebie :)
    > Takie zboczenie VW - pamietasz ze oni robia VR6 i nie wiedza - V czy R
    > :-)
    > A z innych wynalazkow VW
    > http://vogel.nazwa.pl/artykul_772.html?p=15
    > pierwsze zdjecie ... czy to jest HEMI ? :-)

    Nieee... Hemi ma niski stopień sprężania i może jeździć na gównianym
    paliwie bez sprężarki a na dobrym z solidnym doładowaniem.

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 32. Data: 2014-12-21 18:10:38
    Od: Przyjazny <p...@n...tld.invalid>

    On 2014-12-12 04:43, Pszemol <P...@P...com> wrote:
    > Jakie są przeważające opinie o tych samochodach?
    >
    > Mam na oku 2006 VW Beetle Cabriolet z silnikiem I5 2.5 litra.
    > Czyli 5-cylindrowy (!?) wolnossący (bez turbo) maly przebieg 54k km.
    >
    > Jak się ma ich niezawodność w porównaniu z Jettą/Golfem/Passatem?
    > A jak w porównaniu z Hondą lub Toyotą?
    >
    > Jakie są najczęstrze usterki i na co zwracać szczególną uwagę przy
    > zakupie prawie 10-letniej używki?

    Rodzina ma nie-cabrio, ale mechanika pewnie ta sama. Na mechanikę nie
    narzekają za bardzo. Ale limit wzrostu to tak koło 170 cm, środek jest
    okropnie ciasny. Wykończenie wnętrza też słabiutkie...

  • 33. Data: 2014-12-21 18:20:59
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Przyjazny" <p...@n...tld.invalid> wrote in message

    > Rodzina ma nie-cabrio, ale mechanika pewnie ta sama. Na mechanikę nie
    > narzekają za bardzo. Ale limit wzrostu to tak koło 170 cm, środek jest
    > okropnie ciasny. Wykończenie wnętrza też słabiutkie...

    Dzięki za wpis... Oj, te 170 to będzie problem :-)
    Ale chyba już mi przeszło z tym garbusem zanim nawet umówiłem
    się na jazdę próbną... Obejrzałem sobie fotki innego VW i teraz
    myślę raczej o EOS :-)

  • 34. Data: 2014-12-22 06:48:23
    Od: Shrek <...@w...pl>

    On 2014-12-12 14:47, Pszemol wrote:

    > Bardziej mi chodziło o oceny/opinie typu: "nie bierz tego
    > 2.5L wolnossącego 170 koni bo padają w nim pompy wody,
    > weź tego z turbo, bardziej niezawodny" :-)

    Z tego co widzę na wiki, to oni jakieś dziwnie słabe silniki poniżej 2
    litrów mają. Co pokrywa się z moim na sczęście krótkim doświadczeniem z
    new beatle - przeparkowywałem go i wszyscy się jarali że taki mały a 2
    litowy silnik, więc go na dwójce depnąłem - i dupa.

    Shrek.

  • 35. Data: 2014-12-22 08:22:10
    Od: "Ghost" <g...@e...com>

    "Ghost" <g...@e...com> wrote in message

    >Jak to zwykle u Ghosta - trafnie

    Zgadza się - pomogłem zrozumieć o czy czym przedpisca pisał, czy nadal masz
    kłopot?

  • 36. Data: 2014-12-22 08:24:03
    Od: "Ghost" <g...@e...com>

    >Nie w convertible :-)

    Co to jest "Nie w convertible" i czy to jest już nowy język, czy nadal dwa w
    jednym?

  • 37. Data: 2014-12-22 19:58:09
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    > "Ghost" <g...@e...com> wrote in message

    > Zgadza się -

    Widzę że znowu sarkazmu nie wyczułeś.

    > pomogłem zrozumieć o czy czym przedpisca pisał,
    > czy nadal masz kłopot?

    Jak na innych grupach nie piszesz nic wartościowego na
    temat wątka w którym zabierasz głos - bijesz tylko pianę...
    Czepiasz się słówek, dogadujesz głupio, prowokujesz konflikty.
    Można bez straty dla wartości merytorycznej dyskusji
    w ciemno odfiltrować *WSZYSTKIE* Twoje wypowiedzi...

  • 38. Data: 2014-12-22 20:02:48
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Shrek" <...@w...pl> wrote in message news:m78baq$ebi$1@node1.news.atman.pl...

> [...]
    > z new beatle - przeparkowywałem go i wszyscy się jarali że taki mały
    > a 2 litowy silnik, więc go na dwójce depnąłem - i dupa.

    Najpopularniejszy silnik w USA dla tego samochodu to 2,5 litra,
    5 cylindrów. Ma 170 koni więc powinien być całkiem niezły...
    Moja Honda Accord Coupe 2004 ma 2,4litra i tylko 160 koni
    i jest całkiem żwawa...

  • 39. Data: 2014-12-22 20:07:00
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    > Co to jest "Nie w convertible" i czy to jest już nowy język, czy nadal dwa
    > w jednym?

    Znalazłbyś sobie jakieś ciekawe, praktyczne zajęcie,
    i skończyłbyś przynudzać co?

  • 40. Data: 2014-12-22 23:16:07
    Od: "Ghost" <g...@e...com>

    >Czepiasz się słówek, dogadujesz głupio, prowokujesz konflikty.

    Ja?