    Newsgroups: pl.comp.programming
    Date: Tue, 29 Apr 2014 03:26:24 -0700 (PDT)
    Subject: Re: VS Express na XP
    From: firr <p...@g...com>

    ja bym ci polecil znalezc sobie jakiegos
    znajomego kumpla programiste w okolicy i
    niech ci pomoze (takich programistów badz
    co badz jest sporo), sam pomagalem mniej
    obeznanym znajomym
    - tak na odleglosc trudno sie rozwiazuje
    takie problemy

    lub pozatym nie porywaj sie na cos co moze
    ci nie wyjsc i zajmuj sie czyms prostszym,
    ja sam mam niby wieksze doswiadczenie ale
    niektore tego typu rozruchowe problemy i tak
    mnie lekko przerastają np (o ile pamietam
    np co robilem na poczatku roku) [bez przygotowania
    tj pierwszy raz w zyciu tj nie wiedzac jak to sie robi]
    - stawialem sobie na kompie srodowisko do pisania programow w open cl (udalo sie ale
    zajelo mi to ze 3 dni a nie pol godziny)
    - srodowisko do pisania na androida (udalo sie
    w pol dnia czy ile, ale i tak nie jest dla mnie
    absolutnie jasne jakie sa tam zaleznosci miedzy roznymi kawalkami do tego czasem
    wyskakiwal jakis
    bug z wgrywaniem apki na fona)
    - chcialem postawic sobie win98 na maszynie wirtualnej - 1 dzien probowania - FAIL
    (nie
    pamietam juz dlaczego w sumie, jakos nie udalo mi
    sie podlaczyc czytnika plyt ani katalogu,
    i wogole nie mialem pojecia spod czego to uruchomic
    - jakiego malego linuxa na maszynie wirtualnej- niby sie udalo ale pozatym nie
    chcialo mi sie za to zabrac

    te rozruchowe kawalki to dla mnie jakas megasyfiasta czesc informatyki ktorej bardzo
    nie lubie, popros kumpla, szukaj dalej albo
    olej - taka jest moja porada [przy czym najskuteczniejsze byloby zapewnie popros
    kumpla ]