  • 11. Data: 2009-09-07 11:24:15
    Temat: Re: VOD w videostradzie
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "pawell32" <p...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:4aa4e880$1@news.home.net.pl...

    > czego nie rozumiesz.
    > przez sat film 90-minutowy idzie 90 min.

    Mówimy o vod?
    Ponawiam pytanie - gdzie tak jest, że zaczynasz oglądać film z vod po kilku
    minutach od tego jak sobie tego zażyczysz, jeśli nie był wcześniej pobrany?

  • 12. Data: 2009-09-07 11:36:04
    Od: pawell32 <p...@w...pl>

    Cavallino pisze:

    > Mówimy o vod?
    > Ponawiam pytanie - gdzie tak jest, że zaczynasz oglądać film z vod po
    > kilku minutach od tego jak sobie tego zażyczysz, jeśli nie był wcześniej
    > pobrany?

    u mnie.
    wszystkie filmy są najpierw rejestrowane na dysku,
    dopiero potem wystawiane na liste do zamawiania.
    potem to kwestia odblokowania.
    w videostradzie może jest flash na którego zamawiane
    filmy są pobierane

    --
    pozdrawiam. pawell32
    Debian Lenny, Gnome, Compiz-Fusion

  • 13. Data: 2009-09-07 11:48:38
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    > u mnie.
    > wszystkie filmy są najpierw rejestrowane na dysku,
    > dopiero potem wystawiane na liste do zamawiania.

    A przeczytałeś co ja pisałem, a co Ty?
    Bo ja pisałem dokładnie to co Ty do powyżej (tzn. że na dekodery z dyskiem
    najpierw film jest pobierany, a potem dopiero możesz go oglądać), a Ty coś
    dokłanie odwrotnego.

  • 14. Data: 2009-09-07 12:08:25
    Od: pawell32 <p...@w...pl>

    Cavallino pisze:

    > A przeczytałeś co ja pisałem, a co Ty?
    > Bo ja pisałem dokładnie to co Ty do powyżej (tzn. że na dekodery z
    > dyskiem najpierw film jest pobierany, a potem dopiero możesz go
    > oglądać), a Ty coś dokłanie odwrotnego.

    ???
    to tak samo czy odwrotnie?
    zapytaj inaczej - gdzie można oglądać przed sćiągnięciem?

    ja to widzę tak :
    sat: filmy nagrywane są na dysku, dla wszystkich takie same,
    ten kto chce oglądać - zamawia i otrzymuje uprawnienia.
    videostrada - zamawiasz i ciągniesz plik do pamięci (może jakiś
    flash).
    u mnie na ferdku obraz sd na pendrivie zajmuje - 1h ok. 2GB.
    taka pamięć to nie problem.

  • 15. Data: 2009-09-07 12:24:25
    Od: Mane <m...@w...pl>

    Cavallino pisze:

    > Nie sądzę, włączenie kompa wyraźnie wydłużyło czas pobierania filmu.

    Widocznie lacze gowniane i nie ciagnie jednoczesnie internetu i video.
    Wlasnie przez to wydzielone lacze nie mozna jednoczesnie miec
    videostrady i max internetu.

  • 16. Data: 2009-09-07 12:24:59
    Od: Mirek Ptak <n...@n...pl>

    Dnia 2009-09-07 14:08, *pawell32* napisał, a mnie coś podkusiło, żeby
    odpisać:

    Jambox - IPTV

    Pozdrawiam - Mirek
    --
    Mirek Ptak
    kolczan( a t )dronet(kropek) p l

  • 17. Data: 2009-09-07 12:28:49
    Od: pawell32 <p...@w...pl>

    Mirek Ptak pisze:

    > Jambox - IPTV
    >
    > Pozdrawiam - Mirek

    po zwykłym kablu?

  • 18. Data: 2009-09-07 12:33:39
    Od: pawell32 <p...@w...pl>

    Mirek Ptak pisze:

    > Jambox - IPTV

    z tego co mówi reklama nagrywa wszystko na dysk, czyli tak jak wszędzie.
    chyba że....

  • 19. Data: 2009-09-07 12:38:13
    Od: pawell32 <p...@w...pl>

    pawell32 pisze:

    gdzie można oglądać przed sćiągnięciem?

    fakt.
    (...)Wypożyczanie filmów wprost z pilota telewizyjnego. W odróżnieniu od
    innych platform, do korzystania z usługi nie jest wymagany STB z
    dyskiem. Usługa VOD dostępna jest dla każdego abonenta(...)

  • 20. Data: 2009-09-07 13:45:07
    Od: Mirek Ptak <n...@n...pl>

    Dnia 2009-09-07 14:38, *pawell32* napisał, a mnie coś podkusiło, żeby
    odpisać:

> [...]
    > innych platform, do korzystania z usługi nie jest wymagany STB z
    > dyskiem. Usługa VOD dostępna jest dla każdego abonenta(...)

    No to jeszcze na koniec dodam - IPTV, czyli ethernet (do mnie dochodzi
    100Mbit, do switcza światłowodem)

    Pozdrawiam - Mirek
    --
    Mirek Ptak