  • Data: 2011-03-12 18:55:44
    Temat: Re: VHS na HDD
    Od: "Remek" <d...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "BrunoN Bluthgeld" napisał:

    > Stawiam, że przeczytał, bo tam jest napisane "Możliwość podłączenia i
    > zgrywania materiału z kamery lub magnetowidu" :).

    Napisał też "zalezy mi na niskiej cenie karty". A to oznacza, że bardziej
    odpowiednie jest urządzenie specjalizowane, a nie wielofunkcyjne (droższe).
    Poza tym główną funkcja karty TV jest odbiór. Przechwyt video może być jako
    dodatek niskiej jakości.

    > A biorąc pod uwagę jakość obrazu z VHS, to raczej nie będzie potrzebny
    > jakiś kombajn o mega parametrach?

    Jakość dobrze nagranego, na dobrym sprzęcie jest całkiem przyzwoita. Poza
    tym jest to sygnał analogowy i aby przechwycić go z możliwue małymi stratami
    potrzebny jest mocny sprzęt. Mam kartę z niskiej półki WinFast XP 100 i
    procesor Pentium IV 2,6. Jakość przechwytywanego materiału jest fatalna.
    Karta sobie nie radzi. Dobra karta wyspecjalozowana do przechwytu jest
    kika/kilkanaście razy droższa.

    I tak ogólnie. Zamiast recenzować moje posty, zamieść własną poradę.

    Remek