eGospodarka.plGrupypl.rec.motocykleVFR 1200 - kolejna nowinka techniczna - strefy zgniotu w motocyklu › Re: VFR 1200 - kolejna nowinka techniczna - strefy zgniotu w motocyklu[NTG]
  • Date: Sat, 12 Sep 2009 10:00:24 +0200
    From: Qlfon <r...@l...pl>
    Newsgroups: pl.rec.motocykle
    Subject: Re: VFR 1200 - kolejna nowinka techniczna - strefy zgniotu w motocyklu[NTG]

    zbigi pisze:

    > Moze byc, ze automatyka nie dorosla albo zle zgrali silnik ze skrzynia.
    > Co sie dziwisz? :)

    Nie nie nie:) W moim samochodzie mam ten sam silenik co szef tylko on ma
    DSG a ja mam manuala. Jego samochodem schodze do 5,2 (jazda do 130 bez
    szybkiego przyspieszania. Z manualem nie udalo mi sie zrobic mniej jak
    6,4 przy takim samym stylu jazdy.
    Inna sprawa ze masz racje ze zgraniem skrzyni, jedynka b. krotka (ale to
    jakos wiekszosc TD jakimi jezdzilem ma) a silnik tak naprawde jest
    uzyteczny od ok 2,2 tys obrotow - wczesniej ogromne nic co w miescie
    powpoduje zuzycie na poziomie 9 l. Podejrzewam ze przestrojenie silnika
    lub inne nastawy sprezarki moglyby pomoc. Moze sie naucze ale 10kkm w 5
    tygodni i nadal brak poprawy:(

    Trzymam Cie za slowo:)

    --
    Qlfon, Kraków