eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.rec.motocykle[VERY TECH] Gaźniki CV, dyskusja? Długie › Re: [VERY TECH] Gaźniki CV, dyskusja? Długie
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!not-for-mail
    From: Marcin Gardeła <d...@g...pl>
    Newsgroups: pl.rec.motocykle
    Subject: Re: [VERY TECH] Gaźniki CV, dyskusja? Długie
    Date: Thu, 2 Apr 2009 08:45:15 +0200
    Organization: "Portal Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl"
    Lines: 39
    Message-ID: <gr1mua$5n9$1@inews.gazeta.pl>
    References: <gqoc51$i0o$1@inews.gazeta.pl> <gr0q54$q9u$1@news.onet.pl>
    NNTP-Posting-Host: inet20908nb-1.nat.umts.dynamic.eranet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=response
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: inews.gazeta.pl 1238654731 5865 213.158.196.101 (2 Apr 2009 06:45:31 GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Thu, 2 Apr 2009 06:45:31 +0000 (UTC)
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.5579
    X-Priority: 3
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.5512
    X-User: diobeu
    X-MSMail-Priority: Normal
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.rec.motocykle:591842
    [ ukryj nagłówki ]

    zbigi wrote:
    >> Może teraz, w oparciu
    >> o teorię do czegoś dojdziemy? Albo chociaż pouprawiamy akademicką
    >> dyskusję i do niczego nie dojdziemy, ale sobie przynajmniej
    >> pogadamy? Liczę na wielkich teoretyków, jak Zbigi,
    >
    > Dziekuje, dziekuje, dziekuje ;)

    No, jesteś postacią mityczną.

    > Sie mi nie podoba okreslenie, ze zwieksza sie podcisnienie i ono
    > wysysa coraz wieksza ilosc paliwa.
    > IMO: podcisnienie jest stale, a przy zwiekszonym otwarciu
    > przepustnicy (dla zachowania tego mniej wiecej stalego
    > podcisnienia) za zwiekszone dawkowanie paliwa do gardzieli
    > odpowiada wlasnie iglica - jest ona elementem zaworu regulacyjnego
    > sterowanego przez przepustnice "podcisnieniowa" - uklad taki
    > zalatwia nam dwie rzeczy za jednym zamachem: 1. Utrzymuje stale
    > podcisnienie w gardzieli zmieniajac plynnie (i
    > niezaleznie od polozenia prawej dloni kierujacego) jej przekroj.
    > 2. Reguluje ilosc podawanego do gardzieli paliwa - im bardziej
    > otwarta przepustnica, tym wieksze zapotrzebowanie na mieszanke -
    > tym bardziej wysunieta* powiazana na sztywno z przepustnica iglica
    > i tym bardziej otwarty przelot zaworu regulacyjnego**
    > *wsunieta, wysunieta - kwestia ukladu odniesienia ;)
    > **zaworem regulacyjnym nazywam w tym przypadku zespol iglicy i jej
    > dyszy w gardzieli - chodzi mi o istote dzialania tego elementu
    > gaznika.

    Ładnie to ująłeś ale... ja już mam motor sprawny :)
    Jak chcesz to weź ten tekst i go przerób, zostawisz coś dla
    potomności.


    --
    Diobeu
    NT650V Deauville '98
    GT: Diobeu PL

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: