-
X-Received: by 10.140.94.44 with SMTP id f41mr579715qge.5.1413939717674; Tue, 21 Oct
2014 18:01:57 -0700 (PDT)
X-Received: by 10.140.94.44 with SMTP id f41mr579715qge.5.1413939717674; Tue, 21 Oct
2014 18:01:57 -0700 (PDT)
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.atman.pl!go
blin2!goblin.stu.neva.ru!newsfeed1.swip.net!newspeer1.nac.net!border2.nntp.dca1
.giganews.com!nntp.giganews.com!cm18no211777qab.0!news-out.google.com!u5ni10qab
.1!nntp.google.com!cm18no211776qab.0!postnews.google.com!glegroupsg2000goo.goog
legroups.com!not-for-mail
Newsgroups: pl.misc.samochody
Date: Tue, 21 Oct 2014 18:01:57 -0700 (PDT)
In-Reply-To: <m26gg4$k19$1@node2.news.atman.pl>
Complaints-To: g...@g...com
Injection-Info: glegroupsg2000goo.googlegroups.com; posting-host=31.174.183.177;
posting-account=8M0CvAkAAAB7M_iEIKzZJBrD5I452jG9
NNTP-Posting-Host: 31.174.183.177
References: <543c334b$0$16536$65785112@news.neostrada.pl>
<1...@g...com>
<2...@g...com>
<1...@g...com>
<1...@g...com>
<g...@n...chmurka.net>
<m...@4...net>
<m22ba5$cge$1@node2.news.atman.pl>
<a...@g...com>
<m233bu$vn$1@node1.news.atman.pl>
<4...@g...com>
<m23c9s$aes$1@node1.news.atman.pl>
<4...@g...com>
<m23jn3$ijh$1@node1.news.atman.pl> <m23q43$194$1@mx1.internetia.pl>
<m23snb$sfs$1@node1.news.atman.pl>
<d...@g...com>
<m26a43$e9t$1@node1.news.atman.pl>
<1...@g...com>
<m26gg4$k19$1@node2.news.atman.pl>
User-Agent: G2/1.0
MIME-Version: 1.0
Message-ID: <e...@g...com>
Subject: Re: VARTA czy CENTRA?
From: k...@g...com
Injection-Date: Wed, 22 Oct 2014 01:01:57 +0000
Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2
Content-Transfer-Encoding: quoted-printable
Lines: 81
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2547566
[ ukryj nagłówki ]W dniu wtorek, 21 października 2014 22:42:42 UTC+2 użytkownik Czesław Wiśniak
napisał:
> >Internet jest pe�ny r�nych informacji. Sztuk� jest wybra� te prawdziwe. Ty
>
> >przyjmujesz do >wiadomo�ci wszystkie jak leci. Ja mam mocn� podbudow� w
>
> >postaci szk� r�nych i >mog� odcedzi� plewy od ziarna. No poka� co tam
>
> >napisa�. My�lisz �e si� boj�? W >przypadku akumulator�w trakcyjnych
jest
>
> >inny algorytm �adowania ni� w rozruchowych. I ma >to znaczenie. W
>
> >rozruchowych pomini�te s� procesy jakie zachodz� powy�ej 15V.
>
>
>
> Varta:
>
> "Chcesz, �eby Tw�j akumulator sta� na wysoko�ci zadania i dostarcza�
>
> odpowiedni� moc rozruchow�, napi�cie nat�enie? Na�aduj go do pe�na.
Pr�d
>
> nominalny �adowarki powinien wynosi� 1/10 pojemno�ci znamionowej w amperach
>
> (np. akumulator 4 Ah wymaga pr�du �adowania 0,4 A ). Upewnij si�, �e
>
> akumulator jest w pe�ni na�adowany przed jego zamontowaniem. Zapewni mu to
>
> d�u�sz� �ywotno��.
>
> Nowy akumulator po uruchomieniu jest na�adowany w oko�o 80%.
>
> Pierwsze pe�ne �adowanie jest zawsze zalecane. Unika� szybkiego �adowania."
>
> Banner:
>
> "It is recommended that the charging current be equal to at least
>
> one tenth of the capacity (e.g. 44 Ah: 10 = 4.4 A charging current).
>
> The temperature of the acid may not be higher than 55�C
>
> during charging. If the temperature exceeds this level, the charging
>
> process must be discontinued"
>
> itd.
>
> A teraz idz do producenta i powiedz, ze to co pisza to plewy bo ty masz
>
> mocna podbudowe w postaci roznych szkol..... zapewne falenickiej albo
>
> otwockiej.
>
> Zabawny koles jestes :)
>
> EOT
jak rozpoznasz że akumulator jest w pełni naładowany? W hermetycznym nie zmierzysz
gęstości elektrolitu. Chociaż jak się uprzesz to zmierzysz. ładujesz go 12 godzin
prądem 1/10C. Jak wypierdoli pokrywka w kosmos to wylejesz do szklanki to co zostało
i zmierzysz czy był naładowany. Skąd będziesz wiedział jaką rzeczywistą pojemność ma
trzy letni rozładowany akumulator Varty? Jakieś tabele w necie są czy odczytasz z
nalepki? Bo jak się nie skurczył to pojemność musi mieć taką jak nowy. Pojemność
według tych z Varty jest niezbędna żeby obliczyć prąd ładowania. Zabawny to Ty nie
będziesz jak odpowiesz na moje pytania a potem napiszesz że nie miałeś racji.
Następne wpisy z tego wątku
- 24.10.14 04:35 __Maciek
- 24.10.14 13:20 k...@g...com
- 24.10.14 20:01 __Maciek
- 24.10.14 20:35 k...@g...com
- 25.10.14 01:50 Witolko
- 25.10.14 01:49 Witolko
- 25.10.14 03:00 k...@g...com
- 25.10.14 08:48 Witolko
- 25.10.14 09:39 Czesław Wiśniak
- 25.10.14 09:46 J.F.
- 25.10.14 10:30 Czesław Wiśniak
- 25.10.14 14:37 k...@g...com
- 25.10.14 19:02 RoMan Mandziejewicz
- 25.10.14 19:04 RoMan Mandziejewicz
- 25.10.14 21:32 J.F.
Najnowsze wątki z tej grupy
- Dzień bez ICE
- Spalinówki płoną doszczętnie
- Pojemność akumulatora
- Elektryk8i dalej płoną.
- Motodziennik #284 NOWY MG HS z hybrydą oraz wraca FORD CAPRI (jako SUV)
- [FILM] SAMOCHODY ELEKTRYCZNE DO WIELKIE ŚCIEMA? TYLKO FAKTY!
- Znieczulica w narodzie
- Protect Your PC with IObit Malware Fighter Pro 11.3.0.1346 Multilingual
- Advanced SystemCare Pro 17.5.0.255: Complete Performance and Health Optimization
- IObit Uninstaller Pro 13.6.0.5 Multilingual: Installation Guide
- stare graty młode kozy
- Nadchodzi nowa opłata od posiadania aut spalinowych
- Droga dwukierunkowa
- Elektryki są fajne
- Elektryki są fajne :(
Najnowsze wątki
- 2024-07-17 Lublin => Full Stack Java Developer <=
- 2024-07-17 Lublin => Java Full Stack Developer (+Angular) <=
- 2024-07-17 Turek => IT Project Manager (experience with C#) <=
- 2024-07-17 Warszawa => Mobile React Native Developer <=
- 2024-07-05 eSIM na czym polega
- 2024-07-15 Roaming poza unią
- 2024-07-16 Jak tanio dzwonic do Wielkiej Brytani?
- 2024-07-16 Dzień bez ICE
- 2024-07-15 Spalinówki płoną doszczętnie
- 2024-07-15 Pojemność akumulatora
- 2024-07-15 Elektryk8i dalej płoną.
- 2024-07-15 Motodziennik #284 NOWY MG HS z hybrydą oraz wraca FORD CAPRI (jako SUV)
- 2024-07-14 [FILM] SAMOCHODY ELEKTRYCZNE DO WIELKIE ŚCIEMA? TYLKO FAKTY!
- 2024-07-14 Znieczulica w narodzie
- 2024-07-13 Protect Your PC with IObit Malware Fighter Pro 11.3.0.1346 Multilingual