eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyVARTA czy CENTRA? › Re: VARTA czy CENTRA?
  • X-Received: by 10.140.94.44 with SMTP id f41mr579715qge.5.1413939717674; Tue, 21 Oct
    2014 18:01:57 -0700 (PDT)
    X-Received: by 10.140.94.44 with SMTP id f41mr579715qge.5.1413939717674; Tue, 21 Oct
    2014 18:01:57 -0700 (PDT)
    Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.atman.pl!go
    blin2!goblin.stu.neva.ru!newsfeed1.swip.net!newspeer1.nac.net!border2.nntp.dca1
    .giganews.com!nntp.giganews.com!cm18no211777qab.0!news-out.google.com!u5ni10qab
    .1!nntp.google.com!cm18no211776qab.0!postnews.google.com!glegroupsg2000goo.goog
    legroups.com!not-for-mail
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Date: Tue, 21 Oct 2014 18:01:57 -0700 (PDT)
    In-Reply-To: <m26gg4$k19$1@node2.news.atman.pl>
    Complaints-To: g...@g...com
    Injection-Info: glegroupsg2000goo.googlegroups.com; posting-host=31.174.183.177;
    posting-account=8M0CvAkAAAB7M_iEIKzZJBrD5I452jG9
    NNTP-Posting-Host: 31.174.183.177
    References: <543c334b$0$16536$65785112@news.neostrada.pl>
    <1...@g...com>
    <2...@g...com>
    <1...@g...com>
    <1...@g...com>
    <g...@n...chmurka.net>
    <m...@4...net>
    <m22ba5$cge$1@node2.news.atman.pl>
    <a...@g...com>
    <m233bu$vn$1@node1.news.atman.pl>
    <4...@g...com>
    <m23c9s$aes$1@node1.news.atman.pl>
    <4...@g...com>
    <m23jn3$ijh$1@node1.news.atman.pl> <m23q43$194$1@mx1.internetia.pl>
    <m23snb$sfs$1@node1.news.atman.pl>
    <d...@g...com>
    <m26a43$e9t$1@node1.news.atman.pl>
    <1...@g...com>
    <m26gg4$k19$1@node2.news.atman.pl>
    User-Agent: G2/1.0
    MIME-Version: 1.0
    Message-ID: <e...@g...com>
    Subject: Re: VARTA czy CENTRA?
    From: k...@g...com
    Injection-Date: Wed, 22 Oct 2014 01:01:57 +0000
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: quoted-printable
    Lines: 81
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2547566
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu wtorek, 21 października 2014 22:42:42 UTC+2 użytkownik Czesław Wiśniak
    napisał:
    > >Internet jest pe�ny r�nych informacji. Sztuk� jest wybra� te prawdziwe. Ty

    >
    > >przyjmujesz do >wiadomo�ci wszystkie jak leci. Ja mam mocn� podbudow� w
    >
    > >postaci szk� r�nych i >mog� odcedzi� plewy od ziarna. No poka� co tam
    >
    > >napisa�. My�lisz �e si� boj�? W >przypadku akumulator�w trakcyjnych
    jest
    >
    > >inny algorytm �adowania ni� w rozruchowych. I ma >to znaczenie. W
    >
    > >rozruchowych pomini�te s� procesy jakie zachodz� powy�ej 15V.
    >
    >
    >
    > Varta:
    >
    > "Chcesz, �eby Tw�j akumulator sta� na wysoko�ci zadania i dostarcza�
    >
    > odpowiedni� moc rozruchow�, napi�cie nat�enie? Na�aduj go do pe�na.
    Pr�d
    >
    > nominalny �adowarki powinien wynosi� 1/10 pojemno�ci znamionowej w amperach
    >
    > (np. akumulator 4 Ah wymaga pr�du �adowania 0,4 A ). Upewnij si�, �e
    >
    > akumulator jest w pe�ni na�adowany przed jego zamontowaniem. Zapewni mu to
    >
    > d�u�sz� �ywotno��.
    >
    > Nowy akumulator po uruchomieniu jest na�adowany w oko�o 80%.
    >
    > Pierwsze pe�ne �adowanie jest zawsze zalecane. Unika� szybkiego �adowania."
    >
    > Banner:
    >
    > "It is recommended that the charging current be equal to at least
    >
    > one tenth of the capacity (e.g. 44 Ah: 10 = 4.4 A charging current).
    >
    > The temperature of the acid may not be higher than 55�C
    >
    > during charging. If the temperature exceeds this level, the charging
    >
    > process must be discontinued"
    >
    > itd.
    >
    > A teraz idz do producenta i powiedz, ze to co pisza to plewy bo ty masz
    >
    > mocna podbudowe w postaci roznych szkol..... zapewne falenickiej albo
    >
    > otwockiej.
    >
    > Zabawny koles jestes :)
    >
    > EOT

    jak rozpoznasz że akumulator jest w pełni naładowany? W hermetycznym nie zmierzysz
    gęstości elektrolitu. Chociaż jak się uprzesz to zmierzysz. ładujesz go 12 godzin
    prądem 1/10C. Jak wypierdoli pokrywka w kosmos to wylejesz do szklanki to co zostało
    i zmierzysz czy był naładowany. Skąd będziesz wiedział jaką rzeczywistą pojemność ma
    trzy letni rozładowany akumulator Varty? Jakieś tabele w necie są czy odczytasz z
    nalepki? Bo jak się nie skurczył to pojemność musi mieć taką jak nowy. Pojemność
    według tych z Varty jest niezbędna żeby obliczyć prąd ładowania. Zabawny to Ty nie
    będziesz jak odpowiesz na moje pytania a potem napiszesz że nie miałeś racji.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: