  • 21. Data: 2022-02-25 14:22:27
    Temat: Re: V8 na wodor
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    W dniu piątek-25-lutego-2022 o 13:03, T. pisze:
    > Ale za kilka lat - kto wie...

    To po co ta kolejna nagonka na wodór?
    Przecież to jest przerost formy nad treścią ;-)

  • 22. Data: 2022-02-25 17:24:00
    Od: "T." <k...@i...pl>

    W dniu 2022-02-25 o 14:22, _Master_ pisze:

    > To po co ta kolejna nagonka na wodór?
    > Przecież to jest przerost formy nad treścią ;-)

    W Norwegii po wybuchu jednej stacji ładowania wodoru podobno zerwano z
    tym sposobem tankowania... Ale to wiadomość zasłyszana, nie wiem, czy
    tak jest naprawdę (tzn. wiem, że stacja wybuchła).

    T.

  • 23. Data: 2022-02-26 19:57:15
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Thu, 24 Feb 2022 20:11:10 +0000, K

    > "Muj Borze" chlopie przestan sie podpalac na kazdym moim poscie.

    Póki co to ty masz wielki problem jak ktoś, na "o muj borze" publicznej
    grupie dyskusyjnej, odpisuje na twoje posty jakby to było coś
    nadzwyczajnego gdy się z twoją podnietą nie zgadza.

    > Przeciez oni to robia dla zabawy, a nie po to aby seryjnie robic V8 na
    > wodor. Potraktuj to jako ciekawostke, a nie przepowiednie.

    To może ty sprawdź pojęcie rynku motoryzacyjnego...

    --
    Pozdor
    Myjk

  • 24. Data: 2022-02-28 09:37:10
    Od: K <n...@e...com>

    On 26/02/2022 18:57, Myjk wrote:
> [...]
    > nadzwyczajnego gdy się z twoją podnietą nie zgadza.

    > To może ty sprawdź pojęcie rynku motoryzacyjnego...

    zacietrzewiony jak pisowiec z podkarpacia.

  • 25. Data: 2022-03-10 12:53:18
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    I dlatego każdy kierowca opierdala rowerzystę, że ten przez pasy przejeżdża zamiast
    zejść z roweru i przeprowadzić.
    W sumie to po co znowu wsiadać, skoro za 30 metrów są kolejne pasy.

    -----