  • Data: 2010-08-17 19:57:25
    Temat: Re: Używany telefon z 3g
    Od: "Maciej Muran" <m...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik " dragomir" <d...@W...gazeta.pl> napisał
    > Witam.Mialbym prosbe. Za 2 tyg wyjezdzam z PL i na 3-4 miesiace bede zdany
    > na
    > "francuskiego" neta w kom. I w zwiazku z tym pytanie jaki uzywany (watpie
    > ze
    > trafie nowy w tej cenie) telefon z 3g polecacie. Cena do 200zl max. Mialem
    > kiedys sony w890i niestety szlaq go trafil. Dzieki za odpowiedz :)

    Samsung Z170 - dawno temu kupiłem mojej ślubnej i pamiętam, że kilka razy
    samemu używałem jako modem.
    Bez rewelacji, bo nie za bardzo lubię menu S. ale patrząc na ceny w serwisie
    aukcyjnym A. to powinien być OK.
    Ale też jeszcze sprawdź, bo OIDP wymagał softu typu PC Suite.
    Chyba, że w ogóle masz na myśli coś innego "neta w kom." jako aparat
    podłączony do laptoka.

    M.