  • Data: 2011-08-01 21:25:52
    Temat: Re: Używał ktoś komórki w Meksyku?
    Od: "Tomek" <n...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Pszemol" <P...@P...com> napisał:

    > Jak inaczej wytłumaczyć epitety takie jak "gejfon", "wierni Steva" itp?

    Epitety te są kierowane "wyłącznie" w stronę specyficznych użytkowników iPhona.
    Jeśli np przychodzi ktoś nowy na grupę, usiłuje być mądrzejszy od samego
    początku od innych, wmawia, że ma rację, nie mając jej, gubi się, później
    przeprasza lub nie, tłumaczy się, że w USA tak jest, pomimo tego, że to grupa
    *.pl i używamy komórek w większości kupionych w Polsce, dalej usilnie próbuje
    wynieść na wyżyny swój telefon, uważając inne za niedoróbki, mało tego, jedzie
    do PL, kupuje telefon innego producenta ... i o dziwo ... też zaczyna go
    chwalić, to wybacz, że tak się zostaje traktowanym. Każdy kolejny wątek takiej
    osoby jest odbierany jako zaczepka (mając cały czas na uwadze pierwsze posty
    pisane z wysoko uniesioną głową).
    Nie zauważyłeś, że tutaj każdy ze swoim telefonem jest traktowany na równi z
    innymi? Nie ma potrzeby nikomu ani wmawiać ani próbować udowadniać, że ma się
    najlepszy na świecie telefon, bo tutaj nie ma lepszych i gorszych. Każdy każdemu
    pomaga jak umie, zarówno temu co pisze o siemensie s45, jak i temu co ma N8.
    Wytknięto Ci wiele błędów i nie wyciągnąłeś z tego chyba żadnych wniosków,
    uważając jedynie, że userzy wytoczyli Ci wojnę i się na Ciebie uwzięli. Masz
    iPhona? To super :) Masz iPhona4? Jeszcze lepiej. Miej go sobie. Jest fajny, ale
    na litość boską, nie wmawiaj, że jest on jakimś cudem technologicznym najnowszej
    generacji i potrafi rzeczy, których inne telefony nie umieją.