  • 21. Data: 2010-10-24 22:23:47
    Temat: Re: Uzytkowanie auta z turbo
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>

    On 2010-10-24 22:07, Marcin "Kenickie" Mydlak wrote:
    > Kolejne obciążenie dla alternatora, a więc odebranie części mocy silnikowi.

    A pompa mechaniczna niby tej mocy nie odbiera silnikowi ? Co szkodzi
    wstawić nieco wiekszy alternator. Ponadto ile mocy jest potrzebne zeby
    przepompowac olej?

  • 22. Data: 2010-10-24 22:40:30
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 2010-10-24 22:18, Lewis pisze:
    > Tak poprzedni właściciel wspominał o tym że mu turbo padało i brał olej,
    > turbo wstawił nowe ale o tym że przytarł silnik (turbina wypompowała
    > olej) nie wspomniał, prawdę mówiąc mógł nie wiedzieć. Na chwilę obecną
    > jest wszystko OK.

    Czyli co wymieniles?
    Totalny remont?

    Pozdrawiam
    Paweł
    DoQ --[ES9J4]-- mail: p...@g...com

  • 23. Data: 2010-10-24 23:05:32
    Od: Lewis <"lewisa[tnij]"@poczta.onet.pl>

    W dniu 2010-10-24 22:40, DoQ pisze:

    > Czyli co wymieniles?
    > Totalny remont?

    Wymieniłem dół silnika.

    --
    Części do A6 C4 sprzedam
    http://allegro.pl/item1199963969.html

  • 24. Data: 2010-10-24 23:08:18
    Od: Lewis <"lewisa[tnij]"@poczta.onet.pl>

    W dniu 2010-10-24 23:05, Lewis pisze:

    > Wymieniłem dół silnika.

    W sumie to cały, ale górę mam na zapas całą sprawną.

  • 25. Data: 2010-10-24 23:17:29
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 2010-10-24 23:08, Lewis pisze:

    > W sumie to cały, ale górę mam na zapas całą sprawną.

    Czyli ucho mnie raczej nie zawiodlo ;-)

    Pozdrawiam
    Paweł
    DoQ --[ES9J4]-- mail: p...@g...com

  • 26. Data: 2010-10-24 23:25:51
    Od: "Wojciech Smagowicz [ZIWK]" <w...@o...pl>

    > Wpadł już ktoś na to zeby pompa oleju była elektryczna?

    No wpadli i wprowadzają do produkcji - PSA z BMW czyli silniki benzynowe
    rodziny Prince 1,4 i 1,6.
    Te silniki mają mieć takie rozwiązanie - "pompa na żądanie" - docelowo
    (nie wiem, czy już są na drogach); nie jest jasne z opisów, czy będzie
    podtrzymywała ciśnienie po zgaszeniu zapłonu.

    --
    Wojciech Smagowicz

  • 27. Data: 2010-10-24 23:47:28
    Od: Lewis <"lewisa[tnij]"@poczta.onet.pl>

    W dniu 2010-10-24 23:17, DoQ pisze:

    > Czyli ucho mnie raczej nie zawiodlo ;-)

    No właśnie, niestety. :P

  • 28. Data: 2010-10-25 00:02:40
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 2010-10-24 23:25, Wojciech Smagowicz [ZIWK] pisze:

    > Te silniki mają mieć takie rozwiązanie - "pompa na żądanie" - docelowo
    > (nie wiem, czy już są na drogach); nie jest jasne z opisów, czy będzie
    > podtrzymywała ciśnienie po zgaszeniu zapłonu.

    Troche bezsensowne rozwiazanie, ktore niepotrzebnie komplikuje konstrukcje.

    Pozdrawiam
    Paweł
    DoQ --[ES9J4]-- mail: p...@g...com

  • 29. Data: 2010-10-25 00:04:43
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Sun, 24 Oct 2010 21:40:07 +0200, Marcin "Kenickie" Mydlak wrote:

    >Downsizig w F1. Dobre, naprawdę dobre. :)

    Jak przeczytasz to downsizing juz raz byl.

    1.5 litrowa V12, alez to musialo miec tloczki i cylinderki .. w
    hamulcach byly wieksze :-)

    J.

  • 30. Data: 2010-10-25 00:07:12
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 2010-10-25 00:04, J.F. pisze:

    > 1.5 litrowa V12, alez to musialo miec tloczki i cylinderki .. w
    > hamulcach byly wieksze :-)

    http://allegro.pl/tlok-wsk-125cc-kpl-i1289511225.htm
    l mniej wiecej takie?

    Pozdrawiam