  • 11. Data: 2009-10-07 20:06:32
    Temat: Re: Uzupełnienie w temacie QP; było: Netia wypowiada (...)
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    Sempiterna napisała:

    > Nie każdy musi chcieć używać mercedesa klasy S do codziennego
    > jeźdżenia po zakupy, czy choćby do pracy. Mojemu OE wystarczy,
    > że "telefonistka da Miasto".

    A to jest jakiś pomysł! Może warto uruchomić usługę 0-700-USENET.
    Będą tam dzwonić posiadacze OE, wskazywać nazwę grypy i opisywać
    swoje stanowisko w dyskusji. A personel call center wyposażony
    w Odpowiednie Oprogramowanie skieruje to wszystko przez port 119
    do serwerów Usenetu. Wtedy wszyscy powinni być zadowoleni.

    > A jaka to różnica dla serwera, który się na nadmiernej długości wywala?
    > (choć mnie się chyba tylko raz udało trafić na taki przypadek,
    > niezależnie od długości wątków). Pisze coś w stylu references too long,
    > posting not allowed, czy chuk wie co jeszcze i postu nie przyjmuje.

    No proszę, jaki nieuprzejmy, ten serwer. Bezczelny wprost. Co by mu
    szkodziło skrócić? Zwłaszcza, że przecież wiadomo, że ciąć trzeba
    ze środka. Ma pewnie lepszy procesor od tego peceta z OE, więc takie
    cięcie zrobi w mgnieniu oka. Wszyscy przecież powinni dostosować się
    do Czytnika Używanego Przez Większość Osób.

    --
    Jarek

  • 12. Data: 2009-10-07 21:44:54
    Od: "Sempiterna" <r...@a...pl>

    Użytkownik "Jarosław Sokołowski" <j...@l...waw.pl> napisał w
    wiadomości news:slrnhcpt68.tt4.jaros@falcon.lasek.waw.pl...

    > A to jest jakiś pomysł! Może warto uruchomić usługę 0-700-USENET.

    Wiedzialem, że tak to potraktujesz - nieznane, znaczy się, nie istnieje.
    Twoj problem.

    > Będą tam dzwonić posiadacze OE, wskazywać nazwę grypy i opisywać

    A/H1N1

    > swoje stanowisko w dyskusji. A personel call center wyposażony
    > w Odpowiednie Oprogramowanie skieruje to wszystko przez port 119
    > do serwerów Usenetu. Wtedy wszyscy powinni być zadowoleni.

    Zwłaszcza ci, co uważają, że przeprosić kogoś za sprawiane utrudnienia,
    to ujma na honorze. Cóż, Boziewicz w grobie sie przewraca...

> [...]
    > cięcie zrobi w mgnieniu oka. Wszyscy przecież powinni dostosować się
    > do Czytnika Używanego Przez Większość Osób.

    Nie powinno się utrudniać innym. Tylko tyle i aż tyle. Czytnik nie ma
    znaczenia, to w znacznej części kwestia dobrej woli (i ustawień owego
    czytnika). Inna sprawa, że niektórym jej brakuje.
    Ech, jak to daleko odbiegło od sprawy - ZŁOŚLIWEGO utrudniania innym. Co
    to jest złośliwość, wyjaśniać nie zamierzam. Wszyscy to wiedzą.
    Tymczasem ja sie zastanowię nad jakąś swoją złośliwością, powoli,
    pomału, coś wymyślę.

    --
    Nowy telefon do wiadomej Wiktorii:
    { Tel. 00 38 (098) 534-37-97 } E-mail:v...@m...zp.ua

  • 13. Data: 2009-10-10 11:11:01
    Od: "op23" <o...@r...pl>

    Użytkownik "Sempiterna" <r...@a...pl>

    > O Boniku Kujanym (kto to był, to chyba wszyscy wiedzą, notabene, tu
    > pisywał i nawet na początku nie robił hec) rzygającym HTML-em chyba nie
    > wspomnę.

    HTML akurat cytuje się WYŚMIENICIE :)

  • 14. Data: 2009-10-10 11:16:03
    Od: "op23" <o...@r...pl>

    Użytkownik "Jarosław Sokołowski" <j...@l...waw.pl>

    > Na czym polega to utrudnienie? W Useniecie jest po stokroć więcej takich,
    > z którymi się nie rozmawia, bo nie mają nic do powiedzenia. ...
    >
    > Z wymienionych wyżej osób kojarzę wyłącznie Bonika Kujanego.

    ROTFL. Niedawno z nim gadałeś

  • 15. Data: 2009-10-10 13:44:47
    Od: "op23" <o...@r...pl>

    Użytkownik "Sempiterna" <r...@a...pl>

    > QP - w OE przy odpowiadaniu nie pojawiają się ptaszki cytowania. Da się
    > cytować, warto jednak jakoś zaznaczyć, co jest wypowiedzią poprzednika, a
    > co własną odpowiedzią.
    > Begin - widziałeś już próbę, którą podesłałem na grupie.
    > HTML - buja tekst czasem do bardzo dużych rozmiarów, po to, by kolorowo
    > się błyszczało i np. pływało w ramce jedno zdanie np. "ile kosztuje
    > starter Tak-Tak-a?"

    Nonsens. Używa się HTML'a po to, by zawartość dało się zawijać i cytować o
    czym właśnie radośnie pleciesz.

    > Udawał wielce zdziwionego, że się czepiają jego kochanego HTML-a, uważał,
    > że to HTML jest prawidłowym formatem do pisania na newsgrupach.

    Bo jest.

  • 16. Data: 2009-10-10 13:47:42
    Od: "op23" <o...@r...pl>

    Użytkownik "Sempiterna" <r...@a...pl>

    > Cóż, niestety, sporo z nas z takimi trolami rozmawia, napędzając ich.

    Ale oni są trolami czy Ty ? Bo się zgubiłem

  • 17. Data: 2009-10-10 13:50:57
    Od: "op23" <o...@r...pl>

> [...]

    > znaczenia, to w znacznej części kwestia dobrej woli (i ustawień owego
    > czytnika). Inna sprawa, że niektórym jej brakuje.

    A ja twierdzę, że HTML rozwiązuje problem kodowania w QP w OE :)

  • 18. Data: 2009-10-10 13:57:59
    Od: "op23" <o...@r...pl>

    Użytkownik "Sempiterna" <r...@a...pl>

    > Zawsze ustawiałem ISO, odkąd wiedziałem, że trzeba.

    Nie trzeba. Używa się MIME by przesłać ORYGINALNY tekst. Gdyby chodziło o
    wybór najlepszego kodowania to byłoby to kiedyś Windows-1250 a dzisiaj
    Unikod Utf-8.

    Nie trzeba. Chyba, że się używa czegoś ponad US-ASCII.

    Jakkolwiek użytkownicy OE kiedyś może używali Windows-1250 i nie deklarowali
    to nie utrudniali ponieważ większość właśnie takim oprogramowaniem
    dysponowała, które pokazywało w takiej sytuacji prawidłowo a zwykle nie
    pokazywała prawidłowo nawet gdy używali ISO-8859-2 i deklarowali to. Bo
    2+2=4 a nie 5, choćby komuś wydawało się inaczej.

  • 19. Data: 2009-10-10 17:23:00
    Od: "Sempiterna" <r...@a...pl>

    Użytkownik "op23" <o...@r...pl> napisał w wiadomości

    > Użytkownik "Sempiterna" <r...@a...pl>