  • Data: 2009-10-06 22:49:01
    Temat: Re: Uzupełnienie w temacie QP; było: Netia wypowiada (...)
    Od: "Sempiterna" <r...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:m3tyycut6e.fsf@intrepid.localdomain...

    > No coz, nie wiem o kogo chodzi, ale akurat uzytkownicy OE (jak sie to
    > ma
    > do IE to nie wiem) utrudniali przez dlugi czas czytanie innym:
    > - stosowanie CP1250 zamiast normalnych kodowan

    Zawsze ustawiałem ISO, odkąd wiedziałem, że trzeba.

    > - stosowanie polskich znakow bez jakiejkolwiek deklaracji (to akurat
    > zdazalo sie na poczatku takze innym czytnikom)

    Zawsze ustawiałem takowe, gdy (dow)wiedziałem (się), że trzeba.

    > - pisanie nad cytatem

    Nigdy tego nie robiłem, gdy nie było naprawdę niezbędne (sporadyczne,
    pojedyncze przypadki).

    Nie można zatem mówić, że utrudniałem.

    > Bez szczegolow trudno osądzic gdzie byla prawda.

    > No jednak wspomniales.

    Jako wzmiankę, z konieczności.

    > ... To wlasnie mam na mysli. Ale rozumiem ze juz ich nie widzisz na
    > kazdym kroku wiec problem przestal istniec.

    > Niestety jestem slabo domyslny, a tak sie akurat sklada, ze znam sie
    > troche na tej technice i wiem, ze user moze nie miec wyboru. Ale wiem,
    > tym gorzej dla faktow.

    Pomogę Ci.
    Przypuśćmy, że lubię sobie popierdzieć. Tak głośno, nawet nie jadowicie.
    Takie QP. Zwykła czynność fizjologiczna.
    Nie czepiam się samego pierdzenia - ktoś może mieć np. rozstrój żołądka,
    czy wzdęcie, wtedy niespecjalnie ma wybór i może się zdarzyć w
    towarzystwie.
    Kulturalna osoba albo się oddali mając dokonać "odstrzału", albo, gdy
    się spierdzi wśród ludzi, to pokaja się, przeprosi. Tymczasem, ja piję
    głównie do osób, które na zwróconą, choćby najgrzeczniej, uwagę,
    wyskakują z tekstem typu "spadaj chamie, będę se pierdział, kiedy
    zechcę", albo nie widzą w tym żadnego problemu, że smród stwarza
    otoczeniu wyraźny dyskomfort bo on se piernął. Czyli ma być wół pierdzi,
    stodoła słucha (i podziwia), przecież pierdzenie nie jest zakazane, to w
    końcu prawidłowa czynność fizjologiczna.

    > Stary, wszystko pieknie, tyle ze to nie ma najmniejszego zwiazku ze
    > sprawa.

    Jak nie ma? A wiesz, co to HS i Bplan?

    > Dowolna osobe i w ogole cokolwiek mozna porownac do czegokolwiek, ale
    > z takiego absurdalnego porownania dokladnie nic nie wynika.

    To twoje zdanie. usiłujesz bronić faktu, że utrudnianie działania innym
    to przecież nic takiego, bo prawo nie zabrania, ale niech tylko
    poszkodowany zacznie się nieśmiało bronić, prosić o zaprzestanie
    utrudniania - gromy i pomyje na niego...

    > Zdecydowanie bardziej sensownie mozesz sobie taka osobe porownac do
    > telegrafisty, ktory ku utrapieniu "normalnych" gadaczy pracuje na
    > czestotliwosci telegraficznej, takiego "chama, buca, ćwoka, dupka,
    > kutasa, trolla" itd. No przeciez przeszkadza jak j.ch. - nie wiesz jak
    > to przeszkadza?

    Znaczy się co, gadacz ma se gadać, a titacze mają go na swym
    telegraficznym wycinku grzecznie znosić? Ni chu...chu...

    > Ale to chyba wszystko na prozno :-(

    Dopóki przeszkadzacz ma większe prawa od tych, którym przeszkadza - to
    tak, na próżno.
    EOT, proszę.

    --
    Nowy telefon do wiadomej Wiktorii: