  • Data: 2009-10-06 22:35:36
    Temat: Re: Uzupełnienie w temacie QP; było: Netia wypowiada (...)
    Od: "Sempiterna" <r...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Jarosław Sokołowski" <j...@l...waw.pl> napisał w
    wiadomości news:slrnhcnakg.jsi.jaros@falcon.lasek.waw.pl...

    > Na czym polega to utrudnienie? W Useniecie jest po stokroć więcej
    > takich,

    QP - w OE przy odpowiadaniu nie pojawiają się ptaszki cytowania. Da się
    cytować, warto jednak jakoś zaznaczyć, co jest wypowiedzią poprzednika,
    a co własną odpowiedzią.
    Begin - widziałeś już próbę, którą podesłałem na grupie.
    HTML - buja tekst czasem do bardzo dużych rozmiarów, po to, by kolorowo
    się błyszczało i np. pływało w ramce jedno zdanie np. "ile kosztuje
    starter Tak-Tak-a?"

    > z którymi się nie rozmawia, bo nie mają nic do powiedzenia. Jak się
    > nie
    > da, to się nie odpowiada i po sprawie. Obojętnie jak ten niedaś
    > wygląda,
    > czy ma postać QPy, niezbyt ciekawej gadki, czy w ogóle jest to
    > subiektywne
    > odczucie.

    Inna sprawa, gdy dany program nie umożliwia napisać, zacytować inaczej,
    niż nad tekstem, czy w HTML-u z QP, a nie ma możliwości jego latwej
    zmiany, lub z innego powodu ten program musi u "kaszaniącego" zostać.
    Inna natomiast, gdy widać, że dana osoba może nie używać QP, ale na
    prośbę wyłączenia odpowiada np. "zmień se czytnik pedale", albo na
    topposting - coś w stylu "nie zmienię i pocałujcie mnie w dupę,
    spoecjalnie tak będę pisać".
    Skoro innym nie przeszkadza, że ktoś utrudnia komuś drugiemu jakieś
    działanie, to może ja sobie popierdzę trochę w towarzystwie?

    > Z wymienionych wyżej osób kojarzę wyłącznie Bonika Kujanego. Jego
    > pomysły
    > polegały chyba nie tylko na używaniu HTML, ale coś tam jeszcze
    > kombinował.

    Udawał wielce zdziwionego, że się czepiają jego kochanego HTML-a,
    uważał, że to HTML jest prawidłowym formatem do pisania na newsgrupach.

    > Inne wiadomości w HTML były u mnie czytelne, a zamiast bonikowych
    > pokazywała
    > się jedna wielka kaszana. Coś straciłem, że nie dane mi było zapoznać
    > się

    Nie przypuszczam, wypowiedzi na poziomie skacowanego po zakrapianej
    imprezie w akademiku studencika.

    > z jego poglądami? Nie sądzę. Problem by był dopiero wtedy, gdybym
    > natrafił
    > na kogoś, kto pisze mądrze, ciekawie i użytecznie, a ja nie moge tego
    > przeczytać lub włączyć się w dyskusję z przyczyn technicznych. Z czymś
    > takim jednak nigdy się nie spotkałem. Ale gdybym był w takiej
    > sytuacji,
    > to bym rozwiązań poszukiwał blisko siebie.

    OK. Tylko, że jak już taki post sie pojawił, to rozsiewał się po łączach
    serwerów, zajmował na nich więcej miejsca, niż powinien, oraz sporo luda
    miało ustawiane automatyczne pobieranie nowych postów, więc zbędne
    kilobajty szły w megabajty, jeśli nie ich setki, czy tysiące.

    > Więc gdzie jest spór? Pan Krzysztof też uważa, że ten kto widzi
    > powinien
    > się wstydzić.

    No, więc kto udaje, że nie widzi mojego OE?

    > PS
    > Jak się kogoś cytuje, to bardzo niegrzecznie jest wycinać pole
    > "References".

    Niektóre nakładki obcinają, gdy nie mieszczą się w możliwościach
    serwerów. Nie mam takiej nakładki, nie ustawiałem świadomie takiej
    funkcji.
    Zadałem natomiast nowy wątek, jako jedynie uzupełnienie jednej z
    wcześniejszych swoich wypowiedzi.

    > Bez tego trudno jest dotrzeć do oryginalnej wiadomości, z której
    > pochodzą
    > cytaty.

    Nowy wątek nie odnosił się do tej wiadomości, jedynie uzupełniał wysłaną
    już wcześniej wiadomość.

    --
    Nowy telefon do wiadomej Wiktorii:
    { Tel. 00 38 (098) 534-37-97 } E-mail:v...@m...zp.ua