  • Data: 2010-04-09 13:44:02
    Temat: Re: Uwazajcie, debile na motorach sa wszedzie
    Od: Gabriel'Varius' <g...@U...TO.Z.ADRESU.poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Wszyscy rzucili się na motocyklistę, ale nikt nie zauważył że z opisu
    > wynika iż to radiowóz wyjechał mu pod koła.
    > I nawet jeśli motocyklista przegiął, to sprawcą tego wypadku jest
    > kierowca radiowozu (czy zostanie za takiego uznany w sądzie to inna
    > sprawa).

    Abstrahujac od w/w sytuacji. Mam rozumiec, ze wedlug Ciebie nawet jak
    wymusisz ciemna noca pierszenstwo na nieoswietlonym samochodzie, ktory
    jedzie nieoswietlona droga (jest zupelnie niewidoczny) to i tak bedzie
    wina wyjezdzajacego/wymuszającego a nie tego co jechal bez swiatel itp?
    > Już pojawiają się nowe informacje, raz o ogromnej szybkości, raz że
    > motocyklista jechał na jednym kole i dlatego polucjant go nie zauważył
    > (jak dla mnie to ze sobą jest sprzeczne).
    Pogooglaj (video) i zobacz jak jezdza na jednym kole scigacze lub
    zapraszam na jedynke na odcinek miedzy Tychami a B.B. Zobaczysz jak sie
    jezdzi na czerwonym, miedzy dwoma autami(na trzeciego) i na jednym kole
    z b. duza predkoscia
    > Jutro pewnie się okaże że jechał na kradzionym motorze, uciekał prze
    > policją, a polucjant robił blokadę radiowozem. ;-)
    To juz Ty napisales :-)
    pozdrawiam

    Oskar Wilde