  • Data: 2010-09-08 21:34:19
    Temat: Re: Uwaga przy przechodzeniu na nowa oferte bonusowa w Play
    Od: "Piotr M" <x...@x...xx> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 08-09-2010 o 22:22:30 Grzexs <g...@g...pxl> napisał(a):

    > -------- Info od <yendy> z 2010-09-08 15:58
    >
    > Może inaczej - zostaje tylko to, co widać po wysłaniu *101#.

    To jeszcze inaczej, zabierają wszystko to, na co ustawa zezwala ;P

    Ciekaw jestem czym to jest podyktowane. Albo chciwością, albo
    oszczędnością na systemem. Bo chyba trudnością, bo czy to aż takie trudne
    by było pociągnięcie użytkowników z całym ich bagażem
    pakietowo-promocyjnym, zresztą od strony technicznej kto wie jak to
    wszystko tam wygląda..

    Wiem, wszyscy myślą że na bank chciwością :) Ja tam nie mam zamiaru
    trzymać strony Playa, ale dla mnie ten powód to po prostu zwykła
    nielogiczność jest. Tyle łoją na rozwój, inwestycje, promocje, aby teraz
    jakimś tam kosztem PR, nachapać się na własnych tak ciężko zdobytych
    klientach tracących pakiety. Nielogiczne całkowicie.

    Ale kto wie jakie ciężkie czasy nadchodzą ;P

    --
    pzdr, Piotr M

    "Najczęstsze kłamstwo w Internecie?
    - Szukałem, ale nie znalazłem."