  • 31. Data: 2011-12-18 19:27:58
    Temat: Re: Uwaga pirat, a prawo do filmowania
    Od: to <t...@x...abc>

    begin DoQ

    > Najpierw musisz udowodnić że kamera wzbudziła w tobie poczucie
    > zagrożenia. Zwłaszcza jak na nagraniu widać że dziennikarz się
    > przedstawia.

    Zwróć uwagę na to co podkreśliłem. Wystarczy, że narusza moją prywatność,
    nie musi wzbudzać poczucia zagrożenia. A jeśli dziennikarz będzie
    kontynuował nagrywanie mimo wyraźnych protestów, to myślę, że można takie
    działanie uznać za uporczywe.

  • 32. Data: 2011-12-18 19:29:41
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 18-12-2011 19:27, to pisze:
> [...]
    > nie musi wzbudzać poczucia zagrożenia. A jeśli dziennikarz będzie
    > kontynuował nagrywanie mimo wyraźnych protestów, to myślę, że można takie

    Ładna teoria. Rzeczywistość jest taka, że od lat w TV widać te same
    dziennikarskie gęby biegające za ludźmi dopóki ci nie schowają się w
    samochodzie czy za drzwiami budynku.

    --
    Paweł

  • 33. Data: 2011-12-18 19:35:53
    Od: to <t...@x...abc>

    begin DoQ

    > Ładna teoria. Rzeczywistość jest taka, że od lat w TV widać te same
    > dziennikarskie gęby biegające za ludźmi dopóki ci nie schowają się w
    > samochodzie czy za drzwiami budynku.

    Ten przepis pojawił się chyba z rok temu. Najwyraźniej nikt jeszcze go w
    ten sposób nie wykorzystał. Będzie precedens i się dziennikarzyny
    przytemperuje.

  • 34. Data: 2011-12-18 19:39:34
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 18-12-2011 19:35, to pisze:
    > Ten przepis pojawił się chyba z rok temu. Najwyraźniej nikt jeszcze go w
    > ten sposób nie wykorzystał. Będzie precedens i się dziennikarzyny
    > przytemperuje.

    Chciałbym to zobaczyć, bo szczerze mówiąc irytuje mnie ich samowolka i
    nietykalność.

    --
    Paweł

  • 35. Data: 2011-12-18 20:02:03
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello DoQ,

    Sunday, December 18, 2011, 7:29:41 PM, you wrote:

    > Ładna teoria. Rzeczywistość jest taka, że od lat w TV widać te same
    > dziennikarskie gęby biegające za ludźmi dopóki ci nie schowają się w
    > samochodzie czy za drzwiami budynku.

    Ale odróżniasz osoby publiczne od szarych obywateli?

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 36. Data: 2011-12-18 20:14:54
    Od: DoQ <p...@g...com>

    > Ale odróżniasz osoby publiczne od szarych obywateli?

    Właściciel sieci "Dopalaczy", rodzice dziecka palącego fajki czy mąż
    naparzający żonę to są szaraki czy osoby publiczne?

    --
    Paweł

  • 37. Data: 2011-12-18 21:18:55
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    DoQ wrote:

    > Najpierw musisz udowodnić że kamera wzbudziła w tobie poczucie
    > zagrożenia. Zwłaszcza jak na nagraniu widać że dziennikarz się
    > przedstawia.

    najpierw musisz sie nauczyć czytac do konca...

    "lub istotnie narusza jej prywatność,"

  • 38. Data: 2011-12-18 21:21:51
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    RoMan Mandziejewicz wrote:

    > Nie. Tylko jako tło i przy braku mojego protestu.

    mylisz się...

    jako tło to mogę twoje zdjecie (jako element wiuęszego obrazu) bez twojej
    zgody nawet opublikować.

    Nie ma paragrafu zakazującego filmowania w miejscach publicznych.

    problemem może być gdyby fotograf lub filmowiec był natarczywy.

  • 39. Data: 2011-12-18 21:23:16
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 18-12-2011 21:18, Marek Dyjor pisze:

    > najpierw musisz sie nauczyć czytac do konca...
    > "lub istotnie narusza jej prywatność,"

    Istotnie to znaczy jak? Jak wejdą za pacjentem do sracza, czy wystarczy
    koszenie trawnika przed domem?

    --
    Paweł

  • 40. Data: 2011-12-18 21:32:58
    Od: "szufla" <b...@e...pl>

    > Właściciel sieci "Dopalaczy", rodzice dziecka palącego fajki czy mąż
    > naparzający żonę to są szaraki czy osoby publiczne?

    szaraki.

    sz.