  • 21. Data: 2011-12-18 18:58:05
    Temat: Re: Uwaga pirat, a prawo do filmowania
    Od: "Agent" <w...@o...pl>

    Dobra robimy test. Pierwszy z tej grupy który zostanie zatzymany w Uwaga
    Pirat niech odmówi filmowania i zobaczymy jak sie to zakończy. Ja ze swojej
    strony obiecuję takie zachowanie.

  • 22. Data: 2011-12-18 19:01:42
    Od: "Kuba \(aka cita\)" <y...@w...pl>

    Użytkownik "TM" <t...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > Czy można odmówić wtedy opuszczenia pojazdu dopóki kamerzysta nie
    > przestanie filmować? Znajomi (pracodawcy) mogą rozpoznać kierowcę po
    > innych elementach niż te, które zostały zakamuflowane (głos, rejestracja).

    w miejscu publicznym może Cie filmować kto chce bez Twojej zgody.

    --
    Pozdrawiam Kuba (aka cita)
    www.cita.pl

    Używane, czyste, sprawne i dobre plastikowe kosze na śmieci - 120L - 40zł

  • 23. Data: 2011-12-18 19:02:51
    Od: "Kuba \(aka cita\)" <y...@w...pl>

    Użytkownik "to" <t...@x...abc> napisał w wiadomości
    > begin Bartosz Mierzwiak

    > No nie do końca, ja bym nie powiedział, żeby uporczywe łażenie za kimś z
    > kamerą mimo jego protestów było zgodne z prawem. Tyle, że to byłby inny
    > paragraf. Nie chce mi się szukać jaki, może ktoś mnie wyręczy. :>

    jak Ci sie nie chce szukać, to nie szukaj, bo nie znajdziesz. W miejscu
    publicznym mogą za Tobą łazić i filmować ile im sie podoba.

  • 24. Data: 2011-12-18 19:10:58
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello Kuba,

    Sunday, December 18, 2011, 7:01:42 PM, you wrote:

    > w miejscu publicznym może Cie filmować kto chce bez Twojej zgody.

    Nie. Tylko jako tło i przy braku mojego protestu.

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 25. Data: 2011-12-18 19:12:48
    Od: pwz <p...@o...pl>

    > w miejscu publicznym może Cie filmować kto chce bez Twojej zgody.

    Niom... A potem pismaki się dziwią, że im samochody podczas ulicznych
    rozrób podpalają...
    pwz

  • 26. Data: 2011-12-18 19:13:05
    Od: to <t...@x...abc>

    begin Kuba \(aka cita\)

    > w miejscu publicznym może Cie filmować kto chce bez Twojej zgody.

    To spróbuj chodzić metr za kimś z kamerą i zobaczysz jak "możesz". Albo
    nawet bez kamery.

  • 27. Data: 2011-12-18 19:13:37
    Od: to <t...@x...abc>

    begin Kuba \(aka cita\)

    > jak Ci sie nie chce szukać, to nie szukaj, bo nie znajdziesz. W miejscu
    > publicznym mogą za Tobą łazić i filmować ile im sie podoba.

    Bzdura. Nawet łazić nie mogą. A co dopiero filmować.

  • 28. Data: 2011-12-18 19:18:13
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 18-12-2011 19:13, to pisze:
    > Bzdura. Nawet łazić nie mogą. A co dopiero filmować.

    Patrz, a łażą, filmują, robią zdjęcia, czasem włażą na drzewa i
    podglądają i jakoś więzienia nie są przepełnione...

    --
    Paweł

  • 29. Data: 2011-12-18 19:19:40
    Od: to <t...@x...abc>

    begin DoQ

    > Patrz, a łażą, filmują, robią zdjęcia, czasem włażą na drzewa i
    > podglądają i jakoś więzienia nie są przepełnione...

    Art. 190a.§ 1. Kto przez uporczywe nękanie innej osoby lub osoby jej
    najbliższej wzbudza u niej uzasadnione okolicznościami poczucie
    zagrożenia lub istotnie narusza jej prywatność,
    ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
    podlega karze pozbawienia wolności do lat 3.

  • 30. Data: 2011-12-18 19:22:22
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 18-12-2011 19:19, to pisze:
> [...]
    > zagrożenia lub istotnie narusza jej prywatność,
    > podlega karze pozbawienia wolności do lat 3.

    Najpierw musisz udowodnić że kamera wzbudziła w tobie poczucie
    zagrożenia. Zwłaszcza jak na nagraniu widać że dziennikarz się przedstawia.

    --
    Paweł