  • 281. Data: 2011-12-20 18:23:50
    Temat: Re: Uwaga pirat, a prawo do filmowania
    Od: to <t...@x...abc>

    begin Artur Maśląg

    > Misiu puszysty - jak wiem, że jesteś mistrzem kręcenia węża, ale z tego
    > co napisałeś wcześniej się nie wykręcisz. Przypomnę, że mowa była o
    > paszportach dla Polaków (w kontekście żartów w Misiu) i ja napisałem:
    (...)
    > Oto twórcza odpowiedź niejakiego "to": <cite>
    > Ta... fajnie bujasz w obłokach. Pierwszy raz byłem zagranicą w 1991,
    > czyli 20 lat temu i już wtedy na terenie zbliżonym do UE paszport pełnił
    > rolę bardziej symboliczną niż faktyczną. Nie było żadnych problemów z
    > uzyskaniem, a na większości granic nikt nawet na niego nie patrzył. Na
    > kilkaset przekroczonych granic przez kolejne lata trafiła się jedna
    > większa kontrola (trwała kwadrans, zajrzeli do bagażnika -- w
    > Szwajcarii).
    > </cite>

    Czyli dokładnie to co napisałem powyżej, trollu.

    Widzę, że mimo podeszłego wieku masz nadal problemy z czytaniem ze
    zrozumieniem, więc dodatkowo podpowiem -- "bardziej symboliczna" !=
    "wyłącznie symboliczna"; "jedna większa kontrola" != "jedyna kontrola".

    > Ja wiem, że ustawiasz flagę "X-No-Archive: Yes", by wiadomości znikały z
    > usenetu, ale to za mało byś się wyłgał od tych bzdur.

    I znowu kłamiesz, z powodu tego nagłówka wiadomości nie znikają z
    usenetu, a jedynie nie są umieszczane w bliżej nieokreślonych archiwach.
    Archiwa usenetu != usenet.

  • 282. Data: 2011-12-20 19:56:37
    Od: 'Tom N' <n...@1...dyndns.org.invalid>

    to w <news:4ef0c4a6$0$1189$65785112@news.neostrada.pl>:

    > begin Artur Maśląg

    > I znowu kłamiesz, z powodu tego nagłówka wiadomości nie znikają z
    > usenetu, a jedynie nie są umieszczane w bliżej nieokreślonych archiwach.
    > Archiwa usenetu != usenet.

    Kto kłamie ten kłamie, i nie jest to Artur

    news-archive.icm.edu.pl nie jest bliżej nieokreślonym archiwum, jest częścią
    usenetu, a twoje posty z niego znikają...

    --
    Tomasz Nycz

  • 283. Data: 2011-12-20 20:05:40
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2011-12-20 18:23, to pisze:
    > Artur Maśląg
    > (...)
    ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^

    > Czyli dokładnie to co napisałem powyżej, trollu.

    Widzisz, jak już się posuwasz do takich manipulacji, to może łaskawie
    nie wycinaj tego, na co odpowiadałeś. No, ale to zdaje się zbędna
    prośba, ponieważ pozostanie tak jak jest.

    > I znowu kłamiesz, z powodu tego nagłówka wiadomości nie znikają z
    > usenetu, a jedynie nie są umieszczane w bliżej nieokreślonych archiwach.

    LOL - zastanawiam się, czy wiesz jak to naprawdę działa.

    > Archiwa usenetu != usenet.

    Skoro tak bardzo chcesz - obowiązek posiadania przez Polaka
    paszportu != pełnienia roli paszportu w krajach zbliżonych do EU.
    Popuść pętlę...

  • 284. Data: 2011-12-20 20:14:24
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Mon, 19 Dec 2011 21:45:25 +0000, kamil napisał(a):

    > Ah ci prawnicy dorabiający sobie wywoływaniem filmów po godzinach.
    > Kryzys panie, kryzys!

    Cóż, możesz się śmiać :D Ale to ja się śmieję z tych, co z oskarżycieli
    posiłkowych stają się oskarżonymi ;)

    --
    ___________ (R)

  • 285. Data: 2011-12-20 20:15:04
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Tue, 20 Dec 2011 02:22:47 +0000, kamil napisał(a):

    > Zastanowił bym się raczej, co on w tych sądach wygrywa w liczbie
    > mnogiej. Ja jeszcze przyjemności w żadnym być nie miałem nie licząc

    Sprawy, które mi tępe urzędasy i inne polucjanty wytaczają na podstawie
    własnej niewiedzy.

    --
    ___________ (R)

  • 286. Data: 2011-12-20 20:20:34
    Od: to <t...@x...abc>

    begin 'Tom N'

    > Kto kłamie ten kłamie, i nie jest to Artur
    >
    > news-archive.icm.edu.pl nie jest bliżej nieokreślonym archiwum, jest
    ^^^^^^^
    > częścią usenetu,

    Ty też masz problem z odróżnieniem usenetu od archiwum usenetu?

    > a twoje posty z niego znikają...

    I bardzo dobrze, do tego służy ten nagłówek.

  • 287. Data: 2011-12-20 20:34:56
    Od: 'Tom N' <n...@2...dyndns.org.invalid>

    to w <news:4ef0e002$0$1189$65785112@news.neostrada.pl>:

    > begin 'Tom N'

    ^^

    > Ty też masz problem z odróżnieniem usenetu od archiwum usenetu?

    Jakbyś nie ciął to... nie wytniesz ;P

    > I bardzo dobrze, do tego służy ten nagłówek.

    No nareszcie landryna.

    --
    Tomasz Nycz

  • 288. Data: 2011-12-20 20:35:52
    Od: to <t...@x...abc>

    begin kamil

    > Z tym tylko wyjątkiem, że mandaty SM zaczęła niedawno wystawiać i szybko
    > ktoś się za sprawę zabrał,

    Porównaj ilość tych mandatów i ilość osób rozpoznanych wbrew swojej woli
    w TV...

    > podczas gdy zasłonięte oczy w telewizji są
    > pokazywane od dziesięcioleci.

    Prawo w tym czasie się trochę zmieniło.

    > O zszarganie wizerunku nie będą, a o mandat od straży miejskiej to im
    > się chciało?

    Większość pewnie jest dumna, że była w tv, przecież ludzie są gotowy
    zeżreć kupę, żeby ich tylko pokazali, a co dopiero popajacować na drodze.
    Tych niezadowolonych jest pewnie stosunkowo mało.

  • 289. Data: 2011-12-20 22:34:59
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello 'Tom,

    Tuesday, December 20, 2011, 7:56:37 PM, you wrote:

    > to w <news:4ef0c4a6$0$1189$65785112@news.neostrada.pl>:

    [...]

    > news-archive.icm.edu.pl nie jest bliżej nieokreślonym archiwum, jest
    > częścią usenetu, a twoje posty z niego znikają...

    On sobie po prostu zdaje sprawę z tego, że ma się czego wstydzić i
    dlatego usiłuje zatrzeć swoje ślady, przykrywając to antygóglowa
    paranoją.

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 290. Data: 2011-12-20 22:45:25
    Od: to <t...@x...abc>

    begin 'Tom N'

    > No nareszcie landryna.

    Właściwie to z archiwów nie tyle znikają, co się w nich nie pojawiają. W
    usenecie są i z niego nie znikają.