    From: Artur Maśląg <f...@p...com>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Uwaga pirat, a prawo do filmowania
    Date: Tue, 20 Dec 2011 20:05:40 +0100
    <jclb1c$n2g$2@mx1.internetia.pl> <jclhre$26o$1@news.task.gda.pl>
    <jcli42$vdi$1@mx1.internetia.pl> <jcljb6$560$1@news.task.gda.pl>
    <jcll4i$f1m$2@mx1.internetia.pl>
    <4eee5a9f$0$1221$65785112@news.neostrada.pl>
    <jcmpd0$p22$1@cyberdyne-t3.maslag.pl>
    <4eef6480$0$1446$65785112@news.neostrada.pl>
    <jcnp4o$pui$1@mx1.internetia.pl>
    <4eef6aa9$0$1446$65785112@news.neostrada.pl>
    <jcnqpn$303$1@mx1.internetia.pl>
    <4eefb46f$0$1202$65785112@news.neostrada.pl>
    <jcpaj6$arc$1@cyberdyne-t3.maslag.pl>
    <4ef0c4a6$0$1189$65785112@news.neostrada.pl>

    W dniu 2011-12-20 18:23, to pisze:
    > Artur Maśląg
    > (...)
    ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^

    > Czyli dokładnie to co napisałem powyżej, trollu.

    Widzisz, jak już się posuwasz do takich manipulacji, to może łaskawie
    nie wycinaj tego, na co odpowiadałeś. No, ale to zdaje się zbędna
    prośba, ponieważ pozostanie tak jak jest.

    > I znowu kłamiesz, z powodu tego nagłówka wiadomości nie znikają z
    > usenetu, a jedynie nie są umieszczane w bliżej nieokreślonych archiwach.

    LOL - zastanawiam się, czy wiesz jak to naprawdę działa.

    > Archiwa usenetu != usenet.

    Skoro tak bardzo chcesz - obowiązek posiadania przez Polaka
    paszportu != pełnienia roli paszportu w krajach zbliżonych do EU.
    Popuść pętlę...