  • 241. Data: 2011-12-20 12:02:30
    Temat: Re: Uwaga pirat, a prawo do filmowania
    Od: "TM" <t...@p...onet.pl>

    Użytkownik "!sp" <s...@a...er> napisał w wiadomości
    news:jcpkhc$knd$1@usenet.news.interia.pl...

    > Użytkownik "TM" <t...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    >
    > Był bohaterem w swoim bolidzie, póki go nie namierzyli? Odwaga z niego
    > zeszła?
    > Ja uważam, ze pyskujących powinni pokazywać.
    > Część złapanych zasługuje na napiętnowanie., a nie na ochronę wizerunku.
    Nigdy nie byłem "bohaterem" tego programu, mało tego, tylko raz zostałem
    ukarany mandatem w przeciągu 40 lat (około 600 000 km), ale zastanawiam się
    czemu on ma służyć? Może warto zamiast tego pokazać jak policjanci są
    sprawni i w innych sytuacjach na drodze, np. w pomocy dla kierowców, jak
    reagują na głupie oznakowanie dróg, niebezpieczny stan nawierzchni,
    rozładowanie korków. To, że często lubią "polować" w miejscach, gdzie
    zapomniano zmienić oznakowanie po remontach (zamiast sygnalizować
    konieczność jego zmiany) jest powszechnie znane. Pokażcie mi takiego
    kierowcę o dużym stażu, który kilka razy w tym czasie nie złamał przepisów.
    Często staje się bohaterem tej "Isaury" TVN. Zresztą w Polsce czasem trudno
    jeździć zgodnie z przepisami z powodu nieprzemyślanych przepisów (vide
    rowerzyści). Na ochronę wizerunku (mój post ok. 50 pozycji w górę)
    zasługują wszyscy nieskazani prawomocnym wyrokiem sądu. Policjant nie
    powinien być decydentem w tej sprawie. EOT. Dziękuję za pełną emocji
    dyskusję :).
    Pozdrawiam

  • 242. Data: 2011-12-20 12:12:54
    Od: Arek <a...@a...pl>

    W dniu 2011-12-20 11:50, DoQ pisze:

    > Ja wolę niczego nie dostawać :)
    > Natomiast w oczywistych przypadkach "obrona własnych praw" to typowe
    > robienie z siebie idioty typu: "błagam, zarabiam 999PLN/mies" czy "bo
    > szef mi kazał ekspresowo marchew zawieźć albo "SPOTKAMY SIĘ W SĄDZIE!!".

    Jeżeli nagram Ciebie zasłonię lekko twarz i puszczę w programie tv, z
    komentarzem, ten pan od 10 lat spółkuje ze swoją kozą. To oczywiście nie
    będziesz miał powodów do narzekań, w końcu zostałeś "zanonimizowany", a
    to, że wszyscy znajomi Ciebie poznali to już Twój problem.

    A.

  • 243. Data: 2011-12-20 12:15:09
    Od: Arek <a...@a...pl>

    W dniu 2011-12-20 11:34, kamil pisze:

    > Opcja 1 - Jedź tam, daj się nagrać, wróć z konkretnym odszkodowaniem.
    >
    > Opcja 2 - podaj przykład kilku wygranych procesów poszkodowanych w ten
    > sposób.
    >
    > Opcja 3 - przestań robić z siebie obrońcę ciemiężonych i idiotę w jednej
    > osobie.

    I jedno zasadnicze pytanie, po co? Ja znam swoje prawa i nie mam takich
    problemów.

    I ciągle nie odpowiedziałeś na pytanie, co tym Bronisławem W. Czy to
    było zbyt trudne?

    A.

  • 244. Data: 2011-12-20 12:16:44
    Od: Arek <a...@a...pl>

    W dniu 2011-12-20 11:32, DoQ pisze:

    > Mówiłem.

    I mimo to nie zrozumiałeś. Z takim talentem trzeba się urodzić.

    A.

  • 245. Data: 2011-12-20 12:21:18
    Od: Arek <a...@a...pl>

    W dniu 2011-12-20 11:40, kamil pisze:

    > Z reguły teza wymaga poparcia źródłami i wynikami eksperymentów, mam za
    > ciebie pracę domową odrabiać?

    Ale to Ty napisałeś, że nie ma żadnych spraw. Mnie ten argument do
    niczego nie jest potrzebny. Przepisy są dla mnie dość jasne.

    Zresztą podawanie Tobie argumentów nie ma sensu. Zostało w tym wątku
    dość sporo podanych. W takim przypadku zwykle ignorujesz takie posty.
    Odpowiadasz tylko na te, gdzie możesz sobie potrollować.

    > Ależ mam prawa, jednym z nich jest wymagać od interlokutorów poparcia
    > czymś ich argumentów, albo uznanie za imaginacje chorego umysłu.

    Państwo chroni Twój wizerunek (choć w Twoim wypadku nie ma czego),
    możesz z tego skorzystać ale nie musisz. Twoja sprawa. Nie wiem po co
    się pieklisz.

    A.

  • 246. Data: 2011-12-20 12:23:05
    Od: Arek <a...@a...pl>

    W dniu 2011-12-20 11:28, DoQ pisze:

    > Występujesz jednocześnie jako BQB i Arek? Jakieś rozdwojenie osobowości?
    > Co na to twój lekarz?

    Skoro tak prostych rzeczy, jak nick autora posta, nie ogarniasz to nic
    dziwnego, że przedmiot rozmowy Ciebie przytłacza.

    A.

  • 247. Data: 2011-12-20 12:23:39
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 20-12-2011 12:12, Arek pisze:

> [...]
    > będziesz miał powodów do narzekań, w końcu zostałeś "zanonimizowany", a
    > to, że wszyscy znajomi Ciebie poznali to już Twój problem.

    Rozumiem, że po takim "rozpoznaniu" Twoi znajomi nabraliby wobec Ciebie
    wątpliwości?

    --
    Paweł

  • 248. Data: 2011-12-20 12:38:41
    Od: kamil <k...@s...com>

    On 20/12/2011 11:15, Arek wrote:

    > I jedno zasadnicze pytanie, po co? Ja znam swoje prawa i nie mam takich
    > problemów.

    I ty jako jedyny w całej rzeczpospolitej znasz te prawa?

    > I ciągle nie odpowiedziałeś na pytanie, co tym Bronisławem W. Czy to
    > było zbyt trudne?

    Masz na myśli "jak się będzisz czuł"? A co to ma wspólnego z tematem?
    nie rozmawiamy tu o płakaniu w kąciku, tylko o rzekomo bezprawnym
    pokazywaniu osób w telewizji, którego jak dotąd nie poparłeś choćby
    jednym sensownym argumentem.

    --
    Pozdrawiam,
    Kamil

    http://bynajmniej.net

  • 249. Data: 2011-12-20 12:41:13
    Od: Arek <a...@a...pl>

    W dniu 2011-12-20 12:23, DoQ pisze:

    > Rozumiem, że po takim "rozpoznaniu" Twoi znajomi nabraliby wobec Ciebie
    > wątpliwości?

    Trzymając się pytanie, nie masz nic przeciwko? Mógłbyś mi wysłać Twoje
    zdjęcie? Gwarantuje, że je dobrze zanonimizuje.

    A.

  • 250. Data: 2011-12-20 12:42:53
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    > Hello Artur,
    >
    > Monday, December 19, 2011, 2:52:29 PM, you wrote:
    >
    > [...]
    >
    > Ale nie może mnie filmować wbrew mojemu sprzeciwowi. Mnie jako osobę a
    > nie mnie jako tło.

    Idziesz sobie przez park... Widzisz kamerę monitoringu skierowaną w
    twoją stronę... Robisz komuś awanturę, że ciebie filmuje? ;)