  • 201. Data: 2011-12-19 22:58:38
    Temat: Re: Uwaga pirat, a prawo do filmowania
    Od: to <t...@x...abc>

    begin DoQ

    > Coś czuje że połowa właścicieli kont na YouTube pójdzie siedzieć...

    Wielu z nich łamie prawo, ale ZTCP jest to ścigane na wniosek
    pokrzywdzonego.

  • 202. Data: 2011-12-19 22:59:34
    Od: to <t...@x...abc>

    begin Kuba \(aka cita\)

    > albo nie potrafisz, albo nie chcesz czytać ze zrozumieniem całego wątku.
    > Pokaż w którym momencie ja czy ktoś napisał, ze opisywana sytuacja jest
    > tłem, a później wypisuj pierdoły.

    To po co mącisz i odchodzisz od sedna?

  • 203. Data: 2011-12-19 22:59:34
    Od: kamil <k...@s...com>

    On 19/12/2011 21:18, szufla wrote:
    > Użytkownik "kamil"<k...@s...com> napisał w wiadomości

    > No przeciez to ty sam wyzej przytoczyles debilny przyklad !

    Debilny? Przytocz więc przykład tysięcy wygranych pozwów za zepsucie
    opinii niewinnym podejrzanym, albo skończmy może ten bełkot i
    wykopywanie przepisów z wiki.

    --
    Pozdrawiam,
    Kamil

    http://bynajmniej.net

  • 204. Data: 2011-12-19 23:01:17
    Od: kamil <k...@s...com>

    On 19/12/2011 21:58, to wrote:
    > begin kamil

    > Im to akurat specjalnie nie przeszkadza, dla nich to bardziej powód do
    > dumy.

    Na PMSie siedzi elita hamująca na czterech metrach po śniegu i
    obrzucająca w dyskusjach cudze matki solidnymi epitetami, więc z czystej
    obawy nie zaglądam na te fora. ;)

    --
    Pozdrawiam,
    Kamil

    http://bynajmniej.net

  • 205. Data: 2011-12-19 23:02:23
    Od: to <t...@x...abc>

    begin Artur Maśląg

    > LOL - w złym świetle to się niektórzy sami stawiają.

    Sami się filmują i pokazują w TV? Nie bredź.

    Chociaż jedną mądrą rzecz napisałeś. :>

    > A, masz na myśli brak potrzeby paszportów dla Polaków od 1991? Wręcz
    > przeciwnie - minąłeś się z prawdą na kilometr, ale kto by tam uwagę
    > zwracał. To pewnie tak samo jak z tym rowerzystą, który dwa pasy
    > zajmował obrysem.

    Znowu kłamiesz. Napisałem, że w latach 90-tych na terenie zbliżonym do UE
    paszport pełnił rolę bardziej symboliczną niż faktyczną, czy coś takiego.
    I jest to oczywiście prawda.

    > Próbuj, próbuj. Tylko, że zdaje się, że jesteś zbyt słaby, skoro się nie
    > udało Włodzimierzowi Z.

    A on w ogóle próbował?

    > Gdzieś
    > czytałem, że takie podduszanie daje szybki i tanio niezłe "odloty"
    > (http://wiadomosci.wp.pl/wid,8219722,wiadomosc.html?
    ticaid=1d963&_ticrsn=5)
    > Efekty są widoczne :)

    To fakt, że widać je w Twoich postach, sugeruję więc zmianę hobby.

  • 206. Data: 2011-12-19 23:05:08
    Od: to <t...@x...abc>

    begin kamil

    > Na PMSie siedzi elita hamująca na czterech metrach po śniegu i
    > obrzucająca w dyskusjach cudze matki solidnymi epitetami, więc z czystej
    > obawy nie zaglądam na te fora. ;)

    I pewnie słusznie, w porównaniu z większością tych for, PMS to "forum"
    elity intelektualnej.

  • 207. Data: 2011-12-19 23:11:23
    Od: Bydlę <p...@g...com>

    On 2011-12-19 21:14:19 +0000, "szufla" <b...@e...pl> said:

    > Dam ci znac.
    > Nie, nie jestem.

    I słusznie, gdyż sprawa nie jest do wygrania z prostej przyczyny -
    prawo nie zabrania rejestrowania tego, co się widzi.
    Więc wszyscy "jazabraniamfilmowaniaiwaspozwę" nie pozwali, bo im
    prawnik wytłumaczył, że się nie da.

    > Ewentualnie nie wyszedlbym z auta

    To jest pierwszy obowiązek zatrzymanego - siedzieć na dupsku z rękoma
    na kierownicy.

    > i nie zamienil slowa,
    > taki klient w programie raczej by sie nie pojawil :P

    I tak jest - do kosza idą wszytkie materiały z: "przekroczył pan
    prędkość. tak. proponuję mandat. biorę. proszę. do widzenia".

    > Znowu bredzisz. Masz dostep do wyrokow i orzeczen sadowych ?

    Nie ma, słoneczko, orzeczeń w nieistniejących sprawach.

    > Nie, nic nie wiemy.

    Nie, wiemy doskonale.
    ALe możesz - skoro wyciągasz takie dowód - zabić mnie wyrokami
    zapadającymi w takich sprawach.
    Bo wydaje ci się, że jest ich mńostwo i wszystkie są wygrane przez
    kierowców sfilmowanych podczas filmowania pracy patrolu?
    ;>

    --
    Bydlę

  • 208. Data: 2011-12-19 23:12:48
    Od: Bydlę <p...@g...com>

    On 2011-12-19 21:45:25 +0000, kamil <k...@s...com> said:

    > Ah ci prawnicy dorabiający sobie wywoływaniem filmów po godzinach.

    ZONK. Do wygrania nie potrzeba prawnika.
    Można być po prostu inteligentnym i korzystać z mózgu.

    > Kryzys panie, kryzys!

    Tak, ewidentny kryzys u tych, którzy sądzą, że prawo zabrania

  • 209. Data: 2011-12-19 23:19:59
    Od: to <t...@x...abc>

    begin Bydlę

> [...]
    > nie zabrania rejestrowania tego, co się widzi. Więc wszyscy
    > "jazabraniamfilmowaniaiwaspozwę" nie pozwali, bo im prawnik wytłumaczył,

    Ale zabrania m.in. "stalkingu" i publikowania wizerunku bez zgody. Gdyby
    nagrać wielokrotne odmowy zaprzestania filmowania i powołać świadka
    (najlepiej więcej niż jednego), który rozpoznał daną osobą w tv, to
    myślę, że dałoby się spokojnie wygrać. Może ktoś to wreszcie zrobi i
    skończy się samowolka.

  • 210. Data: 2011-12-20 03:19:55
    Od: kamil <k...@s...com>

    On 19/12/2011 22:05, to wrote:
    > begin kamil

    > I pewnie słusznie, w porównaniu z większością tych for, PMS to "forum"
    > elity intelektualnej.

    Szczególnie w oczach ich samych.

    --
    Pozdrawiam,