  • Data: 2011-12-21 09:02:38
    Temat: Re: Uwaga pirat, a prawo do filmowania
    Od: Arek <a...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2011-12-20 23:33, DoQ pisze:

    > No właśnie, przyznajesz się do tego co zrobiłeś i może potraktują
    > łagodniej przy jednoczesnym zachowaniu godności. Ale takie smutne
    > pierdolenie jak prezentują niektórzy w "piratach" i na PMS jest żenujące.

    Ale mylisz pojęcia. Kara za czyn to jedno i nikt tego nie neguje.

    Ale dodatkowa kara poprzez ośmieszanie w głupawych programach tv, to już
    inna bajka.

    To co nazwałeś smutnym pierdoleniem w tv to jeszcze inna bajka. Choć to
    każe mi sugerować, że sytuację są inscenizowane. Kilka razy oglądałem
    ten program i za każdym razem ktoś próbuje "negocjować" przy kamerze. To
    nie możliwe aby tylu debili jeździło po naszych drogach.

    A.