  • Data: 2011-12-21 14:53:14
    Temat: Re: Uwaga pirat, a prawo do filmowania
    Od: Arek <a...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2011-12-21 13:56, kamil pisze:

    > Czyli wiedzą na co się zgadzają, a ty ich na siłę próbujesz bronić. Aha.

    Czyli nie potrafisz czytać, albo po prostu trollujesz. Nie chce mi się
    po raz kolejny powtarzać tego samego. Zresztą powyższy akapit jest dość
    jasny. Jeżeli go nie rozumiesz to już nie mój problem.

    > Media mediami, prawo jest takie samo.

    Hmm, ile masz lat tak przy okazji?

    > Jednym słowem - mnie interpretować nie wolno, ty zaś możesz stawiać
    > śmiałe tezy nie poparte ani jednym przykładem opinii sądu w podobnej
    > sprawie. Aha.

    Przeczytaj jeszcze raz. Nigdzie Ci nie zabraniałem niczego
    interpretować. Kolejny dowód na to, że nie potrafisz czytać.

    > Ależ nie mój problem, bo nikt mnie nie dyma. Ty zaś pieklisz się
    > strasznie już trzeci dzień nieudolnie próbując bronić ludzi, którzy
    > najwyraźniej wcale bronieni być nie są, albo nie powinni.

    Podasz konkretny przykład konkretnie kogo i konkretnie w jakiej sytuacji
    broniłem?

    > Podasz ten przykład, czy nie?

    Przykład na co? Na Twoje sprawy sądowe? Potrzebujesz jakieś informacji
    to sobie ją znajdź. Tak wiem, przy Twoich umiejętnościach czytania może
    to być trudne lub niemożliwe, ale to nie mój problem.

    A.