  • Data: 2011-12-20 12:21:18
    Temat: Re: Uwaga pirat, a prawo do filmowania
    Od: Arek <a...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2011-12-20 11:40, kamil pisze:

    > Z reguły teza wymaga poparcia źródłami i wynikami eksperymentów, mam za
    > ciebie pracę domową odrabiać?

    Ale to Ty napisałeś, że nie ma żadnych spraw. Mnie ten argument do
    niczego nie jest potrzebny. Przepisy są dla mnie dość jasne.

    Zresztą podawanie Tobie argumentów nie ma sensu. Zostało w tym wątku
    dość sporo podanych. W takim przypadku zwykle ignorujesz takie posty.
    Odpowiadasz tylko na te, gdzie możesz sobie potrollować.

    > Ależ mam prawa, jednym z nich jest wymagać od interlokutorów poparcia
    > czymś ich argumentów, albo uznanie za imaginacje chorego umysłu.

    Państwo chroni Twój wizerunek (choć w Twoim wypadku nie ma czego),
    możesz z tego skorzystać ale nie musisz. Twoja sprawa. Nie wiem po co
    się pieklisz.

    A.