  • Data: 2011-12-20 12:38:41
    Temat: Re: Uwaga pirat, a prawo do filmowania
    Od: kamil <k...@s...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 20/12/2011 11:15, Arek wrote:

    > I jedno zasadnicze pytanie, po co? Ja znam swoje prawa i nie mam takich
    > problemów.

    I ty jako jedyny w całej rzeczpospolitej znasz te prawa?

    > I ciągle nie odpowiedziałeś na pytanie, co tym Bronisławem W. Czy to
    > było zbyt trudne?

    Masz na myśli "jak się będzisz czuł"? A co to ma wspólnego z tematem?
    nie rozmawiamy tu o płakaniu w kąciku, tylko o rzekomo bezprawnym
    pokazywaniu osób w telewizji, którego jak dotąd nie poparłeś choćby
    jednym sensownym argumentem.

    --
    Pozdrawiam,
    Kamil