  • Data: 2011-12-20 10:06:48
    Temat: Re: Uwaga pirat, a prawo do filmowania
    Od: Arek <a...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2011-12-19 20:44, J.F. pisze:

    > A filmowania do Giodo zglosic nie mozna ?

    Kiedyś rozmawiałem z prawnikiem specjalizującym się w ustawie o ochronie
    danych osobistych. W tym przypadku podpada to pod nielegalne gromadzenie
    danych osobowych to raz, a dwa dane osobowe muszą być w określony sposób
    przechowywane. Co dokładnie reguluje ustawa.

    Czyli jeżeli chcesz coś zgłaszać do giodo to raczej tą nielegalną bazę
    danych. Kary tu nawet nie są problemem, gorsza było by zblokowanie
    działania firmy, bowiem na czas procesu wszystko by musiało być
    zabezpieczone.

    Oczywiście w praktyce nikt tego nie zrobi, wspomniana ustawa jest dość
    młoda, sądy w ogóle nie wiedzą jak postępować a do tego zbyt duża kasa
    wchodzi w grę.

    A.