  • Data: 2011-12-19 17:35:13
    Temat: Re: Uwaga pirat, a prawo do filmowania
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2011-12-19 17:21, to pisze:
    > Artur Maśląg

    > Filmowani są tak samo, a nawet gorzej, bo w sytuacji, która stawia ich w
    > złym świetle.

    ROTFL - szczególnie mnie ubawiłeś z tym "w złym świetle".

    > Dodatkowo samo filmowanie jest czynnikiem stresowym i może
    > doprowadzić do podjęcia niewłaściwej decyzji o przyjęciu bądź nie
    > mandatu.

    No pewnie. Przecież są biedni i uciśnieni. Do tego pewnie nic nie
    zrobili.

    > Twarz jest zamazywana przed emisją, ale to nie ma żadnego
    > umocowania w prawie.

    Z całą pewnością :) Widzę, że wiedza na tej samej poziomie co
    kwestia paszportowe w latach 80/90.

    > Sprawdzając do absurdu -- jak Ci zamarzą twarz
    > Tuska, to na postawie filmu nie poznasz kto to?

    "Pod koniec listopada proces syna znanego dziennikarza motoryzacyjnego
    Włodzimierza Zientarskiego (69 l.), Macieja Z. (38 l.), oskarżonego o
    nieumyślne spowodowanie wypadku samochodowego, w którym zginął nasz
    redakcyjny kolega Jarosław Zabiega (+30 l.), znów się nie rozpoczął.
    Sędzia na czas nie dostał opinii jednego z biegłych o stanie zdrowia
    oskarżonego. Dzięki temu Maciej Z. zamiast stawić się na sali rozpraw,
    może spokojnie robić świąteczne zakupy."

    > Może dla sieroty po PRL-u z mentalnością niewolnika.
    ^^

    LOL - z prawnego punktu widzenia ich zgoda na filmowanie jest
    nieistotna.

    Mam wrażenie, że ten wąż spowodował spore podduszenie, które
    skutkuje taki tekstami jak ten podkreślony.