  • Data: 2013-02-18 17:21:35
    Temat: Re: Uwaga pirat - HID Xenon
    Od: Krzysztof 45 <"mekar[wytnijto]"@vp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2013-02-18 15:24, Iglo pisze:

    > Nie mówiąc o pazerności na płyn do spryskiwaczy. U mnie to nie zbiornik
    > tylko kocioł, bodaj 7 czy 9 litrów. Przy dobrej trasie i odpowiedniej
    > pogodzie potrafi zejść w 300km. A i tak gdy się lampę przetrze w czasie
    > postoju na stacji to różnicę widać, po psiuknięciu nie.
    > Inna sprawa, że nawet taki niedoczyszczony spryskiwaczem xenon świeci o
    > niebo lepiej niż H4.

    Skuteczność spryskiwaczy jest różna, ponieważ ludzie nie przykładają
    wagi do tego.
    Bardzo istotnym elementem jest bardzo dokładne ustawienie dysz
    spryskiwaczy by idealnie pryskały w środek soczewki i to by dysze były
    oryginalne i używanie spryskiwaczy tak często jak używamy spryskiwaczy
    do czyszczenia przedniej szyby.

    U mnie np. spryskiwacze włączają się razem ze spryskiwaczami przedniej
    szyby gdy lampy są włączone. Więc częstotliwość czyszczenia w trasie
    jest taka sama jak przedniej szyby, więc brud nie nagromadza się zbytnio
    bo zaraz jest potraktowany szprycą. Ale są auta w których włącza się
    spryski na lampy osobnym włącznikiem i w takim przypadku czyści się je
    rzadziej, więc i brudu nagromadza sie tyle że skuteczność ich jest
    mniejsza.
    Ale to wszystko z oszczędności, bo fakt faktem zapotrzebowanie na płyn
    jest bardzo duże. Coś za coś.
    --
    Krzysiek
    http://www.zmieleni.pl/