  • Data: 2013-02-18 17:51:49
    Temat: Re: Uwaga pirat - HID Xenon
    Od: Krzysztof 45 <"mekar[wytnijto]"@vp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2013-02-18 17:29, Lewis pisze:

    > Mojego kumpla braciak ma avensis, coś z okolic 2008r, kupił nową w
    > salonie, więc ryzyko taniej naprawy po dzwonie przodem odpada. Sprysków
    > nie ma, xenon ma...

    Regulamin nr 48 Europejskiej Komisji Gospodarczej Organizacji Narodów
    Zjednoczonych

    6.2.9. (...) Światła mijania ze źródłem światła o wartości obiektywnego
    strumienia świetlnego powyżej 2 000 lumenów można stosować wyłącznie w
    połączeniu z instalacją urządzeń do oczyszczania świateł przednich,
    zgodnie z regulaminem nr 45.

    Wiec dalej nie wierzę z brak np. spryskiwaczy reflektorów.

    --
    Krzysiek
    http://www.zmieleni.pl/