-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.chmurka.net!.POSTED.xt.v.chmurka.n
et!not-for-mail
From: g...@s...invalid (Adam Wysocki)
Newsgroups: pl.misc.elektronika
Subject: Re: Uwaga na zamykanie
Date: Thu, 12 Jan 2017 15:29:48 +0000 (UTC)
Organization: news.chmurka.net
Message-ID: <1oTd6arp5IqvqNv8%gof@news.chmurka.net>
References: <586e990c$0$649$65785112@news.neostrada.pl>
<o4m7db$pk$1@news.chmurka.net>
<586eb449$0$5156$65785112@news.neostrada.pl>
<sTd5pa56IqvqNv8%gof@news.chmurka.net> <o4t698$ncg$1@news.chmurka.net>
<o4tli9$fru$2@node2.news.atman.pl>
<14Td67mp6IqvqNv8%gof@news.chmurka.net> <o55664$mt9$2@news.chmurka.net>
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2
Content-Transfer-Encoding: 8bit
Injection-Date: Thu, 12 Jan 2017 15:29:48 +0000 (UTC)
Injection-Info: news.chmurka.net; posting-account="gof";
posting-host="xt.v.chmurka.net:172.24.44.4"; logging-data="26662";
mail-complaints-to="abuse-news.(at).chmurka.net"
User-Agent: tin/2.3.3-20160327 ("Kinloch") (UNIX) (Linux/3.16.0-4-amd64 (x86_64))
DKIM-Signature: v=1; a=rsa-sha1; c=relaxed/simple; d=chmurka.net; s=news;
t=1484234989; bh=DET0MH+dKb1d29iz44WqR2Q/JPc=;
h=From:Subject:Newsgroups:References:Message-ID:Cancel-Lock:
User-Agent:MIME-Version:Content-Type:Content-Transfer-Encoding;
b=kNQqXIGzxnMSHriR9rtjWgDe8AEZkReBPx+tU7szIaYkPW3ZaHezKiMGnMA4LKgfZ
IZj6L+nLAotQQMQyMGDpuQAx4hKZUd/0/efC/IMG0AMq1iIcA2rm8AtLsHaGEdTggv
4fSroUS78/EISzfodno1QZQnN5qJPmwpbssoG1Bg=oG1Bg=
Cancel-Lock: sha1:R7KOnO2vfGF4yM3VtdZEm7UkTdU=
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.elektronika:710935
[ ukryj nagłówki ]Piotr Gałka <p...@c...pl> wrote:
>> Szkoda że nie da się wyłączyć odcinania gniazda zapalniczki podczas
>> rozruchu - bo ja nie mam w nim zapalniczki, tylko odbiorniki, które
>> ciągną mało prądu, ale nie ma sensu ich wyłączać i włączać na chwilę
>> (np. rejestrator).
>
> W samochodach które miałem gniazdo zapalniczki pozostawało włączone
> nawet po wyłączeniu kluczyka.
U mnie (Yaris I FL) są dwie pozycje kluczyka - ACC i ON. Z tego co
zauważyłem, zawsze (bez kluczyka) zasilane są:
- oczywiście światła awaryjne i alarm / centralny zamek
- światła mijania/drogowe i postojowe
- światło hamowania
- podświetlenie wnętrza
- OBD2 (samo zasilanie, nie ma komunikacji)
- chyba wentylator chłodnicy też, ale głowy nie dam (w Sienie tak było)
W ACC dodatkowo radio i zapalniczka. W ON wszystko.
--
http://www.chmurka.net/
Następne wpisy z tego wątku
- 12.01.17 16:33 Adam Wysocki
- 12.01.17 17:52 Piotr Gałka
- 13.03.17 11:57 Adam Wysocki
- 14.03.17 20:49 Pcimol
- 17.03.17 15:20 Adam Wysocki
- 18.03.17 11:50 Pcimol
Najnowsze wątki z tej grupy
- e-paper
- 60 mA dużo czy spoko?
- Dziwne zachowanie magistrali adresowej w 8085
- Współczesne mierniki zniekształceń nieliniowych THD audio, produkują jakieś?
- Jaki silikon lub może klej?
- Smar do video
- Litowe baterie AA Li/FeS2 a alkaliczne
- "ogrodowa linia napowietrzna"
- jaki zasilacz laboratoryjny
- jaki zasilacz laboratoryjny
- Puszka w ziemię
- T-1000 was here
- Ściąganie hasła frezem
- Koszyk okrągły, walec 3x AA, na duże paluszki R6
- Brak bolca ochronnego ładowarki oznacza pożar
Najnowsze wątki
- 2025-02-17 Kraków => MS Dynamics 365BC/NAV Developer <=
- 2025-02-17 Chrzanów => Programista NodeJS <=
- 2025-02-17 Warszawa => Node.js / Fullstack Developer <=
- 2025-02-17 Białystok => System Architect (Java background) <=
- 2025-02-17 Białystok => Solution Architect (Java background) <=
- 2025-02-17 Gliwice => Team Lead / Tribe Lead FrontEnd <=
- 2025-02-17 Gdańsk => PHP Developer <=
- 2025-02-17 Warszawa => Senior ASP.NET Developer <=
- 2025-02-17 Gliwice => Business Development Manager - Network and Network Security
- 2025-02-17 Mińsk Mazowiecki => Area Sales Manager OZE <=
- 2025-02-17 Odśnieżanie samochodu
- 2025-02-17 Katowice => Regionalny Kierownik Sprzedaży (OZE) <=
- 2025-02-17 Dęblin => JavaScript / Node / Fullstack Developer <=
- 2025-02-17 Pompiarze...
- 2025-02-16 PV teraz