  • 71. Data: 2009-03-06 10:10:53
    Temat: Re: Uwaga mina - GSXR 750 - Białystok
    Od: "Jasio" <b...@g...pl>

    Użytkownik napisał w wiadomości
    news:26bbcbcf-b0c5-45f2-8a00-1ff3d124c1d9@z9g2000yqi
    .googlegroups.com...
    On 19 Lut, 12:42, MichalKu <m...@o...pl> wrote:
    > Witam,

    > Aby uwiarygodnić tą wiadomość przesyłam linki do print screenów z
    > raportu carfax:
    >
    > http://img24.imageshack.us/img24/5710/carfaxwr0.jpgh
    ttp://img24.imageshack.us/img24/2054/carfax2cq1.jpg

    > pozdrawiam
    > eMKu

    Pytanie ,uważam, bardzo zasadnicze - czy Carfax obejmuje swą
    funkcjonalnością MOTOCYKLE ?

    ***

    Może i tak, ale jakoś wcześniej dane do tego GSXRa były przez ten system
    udostępnione, więc chyba obejmuje.
    Bo kliknąłeś w linka powyżej, prawda?

    --
    Jasio
    vfr vx etz

  • 72. Data: 2009-03-06 18:01:22
    Od: "Easy" <e...@o...nospam.org>

    Użytkownik <f...@g...com> napisał w wiadomości
    m.googlegroups.com...
    Cd kupowania gixxa w tym pięknym kraju nad Wisłą :)

    Kolejna "igła", tym razem z Piaseczna:

    www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=M1170344

    Sprzedawca po przedstawieniu tych informacji dalej upiera się, że
    motocykl BEZWYPADKOWY. No cóż, pewnie różnie definiujemy to pojęcie.

    Krucjata z OSZUSTWEM dalej trwa! A może komuś zaoszczędzę czasu i
    pieniędzy jakie kosztuję takie szukanie sprawnego gixxera w tym
    kraju :)

    ja sie nie znam.. ale wydawało mi sie ze gleba to nie wypadek.
    Jak mi motocykl spadł na trawe czy na piasek. No dobra, raz na asfalt tez,
    to to juz zakwalifikowac jako wypadek?

    no bez jaj.. dzwonu i szlifa nie bylo i to najwazniejsze - czyli
    bezwypadkowy

    --
    Easy
    Zielona Dziura

  • 73. Data: 2009-03-06 19:20:27
    Od: "f...@g...com" <f...@g...com>

    > no bez jaj.. dzwonu i szlifa  nie bylo i to najwazniejsze -  czyli
    > bezwypadkowy

    Ale na podstawie czego wnioskujesz, że nie było? W ogóle przeczytałeś
    mojego maila? Autoryzowany serwis ocenił, że motocykl miał wypadek -
    końcówki klamek nie spiłowują się od gleby parkingowej. Dodatkowo
    śruba przy mocowaniu silnika (ta gdzie jest crashpad) jest uszkodzona
    - od parkingówki takie rzeczy się nie dzieją. Felga od lekkiej gleby
    na postoju też tak się nie niszczy. Jest też podejrzenie, że owiewki
    są nowe. Ale ok, dla Ciebie jest ok :)

    foks
    gixxer 3/4 k7
    WARSZAWA

  • 74. Data: 2009-03-06 19:42:17
    Od: "Easy" <e...@o...nospam.org>

    Użytkownik <f...@g...com> napisał w wiadomości
    j.googlegroups.com...

> [...]

    - od parkingówki takie rzeczy się nie dzieją. Felga od lekkiej gleby
    na postoju też tak się nie niszczy. Jest też podejrzenie, że owiewki

    przeczytalam.

    Pogięta dźwignia zmiany biegów
    Pogięta dźwignia sprzęgła
    Porysowane sety pasażera L+P

    mozliwe przy glebie

    Podbita, krzywa i porysowana felga przednia

    oki, nie wiemy w jakich ololicznosciach.. moze wjechał w dziure ale niech
    tam, punkt na kolizje

    Brak tylnego błotnika
    phi, ile rzeczy ja wywaliłam z moto bo mi sie nie podobały

    Porysowana śruba mocująca silnika prawa strona
    Porysowane klosze kierunkowskazów przednich

    moze sruba nieorginalna..

    Lakierowany dekiel silnika prawy

    uhm, u mnie tez by trzeba. farba odlazi.

    Porysowany balanser prawy + rolgaz

    gleba

    Porysowane osłony airduktów

    gleba?

    Pęknięta owiewka dolna lewa

    gleba?

    Porysowany wahacz od setu prawego kierowcy

    gleba przy 2km/h?

    ja sie nie upieram ze mam racje. Tylko nauczyłam sie ze czasem pozory myla a
    trzeba troszke ufac ludziom. Inaczej na allegro w ogole nie byłoby sprzedazy
    ;)

    no chyba ze facet twierdzi ze NIC sie w ogole nie działo i stał cały czas
    pod plandeka i jezdził nim dziadek do koscioła to ok. To trzeba w ryj i
    napietnowac

  • 75. Data: 2009-03-07 00:16:24
    Od: "f...@g...com" <f...@g...com>

    > no chyba ze facet twierdzi ze NIC sie w ogole nie działo i stał cały czas
    > pod plandeka i jezdził nim dziadek do koscioła to ok. To trzeba w ryj i
    > napietnowac

    Facet twierdzi, że NIC się nie działo, igła 100%, prawie nowy. Na tym
    polega problem. Poza tym malowany dekiel w rocznym motocyklu który ma
    3 tys przebiegu? Żart...

    pozdro
    foks
    gixxer 3/4 k7
    Warszawa

  • 76. Data: 2009-03-07 09:58:56
    Od: "ania" <a...@t...kropka.pl>

    Użytkownik <foksiak

    Facet twierdzi, że NIC się nie działo, igła 100%, prawie nowy. Na tym
    polega problem. Poza tym malowany dekiel w rocznym motocyklu który ma
    3 tys przebiegu? Żart...

    ***bo on sie faktycznie rysuje, chyba ze masz zalozone oslonki, co do
    sruby - niektore crashpady zle sa montowane i na parkingu potrafi sie sruba
    ugiac (zauwazone i poprawione po producencie)
    co do scietych klamek czy podnozkow - to ok to sie na parkingu nie da tak
    latwo:-) chyba ze polecial komus na boku pare metrow, ale tego to juz nie
    wiem

    --
    ania

  • 77. Data: 2009-03-08 22:37:12
    Od: "Easy" <e...@o...nospam.org>

    Użytkownik <f...@g...com> napisał w wiadomości
    .googlegroups.com...

> [...]

    Facet twierdzi, że NIC się nie działo, igła 100%, prawie nowy. Na tym
    polega problem. Poza tym malowany dekiel w rocznym motocyklu który ma

    ok, jesli twierdzi ze NIC, to oczywiscie Ty masz racje.
    Nic to nie jest glega. Gleba to gleba a nic to znaczy ze stal i co najwyzej
    mogl sie porysowac w garazu jak babcia z wiadrem wegla przechodzila do
    kotowni.

    Dobra, rozgadałam sie ;)

  • 78. Data: 2009-03-10 14:06:22
    Od: "f...@g...com" <f...@g...com>

> [...]
    > mogl sie porysowac w garazu jak babcia z wiadrem wegla przechodzila do

    Dodam tylko, że gościu skrzyczał serwis za "nagadanie głupot aby
    potencjalny motocykl zakupić u nich a nie używany" :)
    Kłócił się, że moto nie leżało... po czym zakupił śrubę mocowania
    silnika aby kolejny kupujący już się o to nie przyczepił...
    Życie...

    Aniu, mój ma 7 tys i się nie porysował, to znaczy, że źle jeżdżę ? :D

    foks
    gixxer 3/4 k7
    Warszawa

  • 79. Data: 2009-03-10 20:42:39
    Od: "Easy" <e...@o...nospam.org>

    Użytkownik <f...@g...com> napisał w wiadomości
    b.googlegroups.com...

> [...]

    Życie...

    Aniu, mój ma 7 tys i się nie porysował, to znaczy, że źle jeżdżę ? :D

    uhm;)
    za delikatnie hihi

    dobra, zartowałam ;) ja po prostu nie umiem szanowac ;)

    E.

  • 80. Data: 2009-03-12 21:46:44
    Od: "f...@g...com" <f...@g...com>

    wiadomościnews:68f05c90-eefb-443a-8b5d-d569f20d95ab@
> [...]
    >
    > uhm;)
    > za delikatnie hihi
    >
    > dobra, zartowałam ;) ja po prostu nie umiem szanowac ;)

    Wiesz, ja korzystam z nóżki bocznej przy parkowaniu :P

    pozdro
    foks
    gixxer 3/4 k7
    WARSZAWA