  • Data: 2009-02-24 16:00:31
    Temat: Re: Uwaga mina - GSXR 750 - Białystok
    Od: KJ Siła Słów <K...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

    RadoslawF pisze:

    > I w dalszym ciągu w jednym rzędzie stawiasz kupującego szukającego
    > okazji z oszustem sprzedającym rozbitka jako prawie nówkę ?

    Chociaż społeczeństwo odróżnia fakt kłamstwa zdefiniowany jako
    okłamywanie drugiej osoby od marzycielstwa czyli okłamywania samego siebie.

    Nikt nie neguje, że okłamywanie w wykonaniu sprzedawcy jest oszustwem.

    Ale...

    Życie zwane doświadczeniem mówi, że kupujący-marzyciel i
    sprzedający-oszust dorównują sobie jeśli chodzi o odklejenie od
    rzeczywistości.

    Sprzedający wierzy, że sprzedaje nadający się do jazdy motocykl.

    Kupujący wierzy że za cenę lepszą niż inni kupuje nadający się do jazdy
    motocykl.

    Obaj uważają, że są sprytniejsi niż rzeczywistość - obaj są takimi
    samymi CFANIAKAMI.

    KJ
    PS. Na pocieszenie dodam, ze zwykly, fajny, znany i lubiany precel tez
    potrafi w trakcie sprzedazy okazac sie cfaniakiem.