  • Data: 2009-02-28 12:35:01
    Temat: Re: Uwaga mina - GSXR 750 - Białystok
    Od: "f...@g...com" <f...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    > Kupujacy w Polsce to marzyciele z wizja ze za grosze kupia sprzet jak z
    > salonu, z masa dodatkow a najlepiej jakby im oddac motóra za darmo i
    > jeszcze z 10 tys doplacic na super wakacje :))) Trzeba w koncu przetrzec
    > galy i zobaczyc ze nawet na Zachodzie za grosze motocykli nikt nie
    > sprzedaje, chyba ze sa to wraki po wypadkach wycofane z ruchu ktore
    > tonami jada o Polski i tu sa sprzedawane jako "nowki sztuki" po
    > sklepaniu :) Doskonaly przyklad macie wyzej.
    >
    > Kupujcie bo "okazja" ;)))

    Stary, ale co Ty gadasz? Rozumiem większość Twoich argumentów ale
    miały by one sens jakbyśmy mówili o motocyklu w cenie 15 tys złotych.
    Gixxer 3/4 w granicach 25 to jest normalna cena rynkowa (szczególnie
    na modele z USA, bez gwarancji, które w te wakacje można było kupować
    u niezależnych importerów za około 30 tys - nówki sztuki, w kartonie).

    Masz racje, że okazje nie istnieją, za dobry motocykl trzeba zapłacić
    ale nie zapominaj, że nowy gixx 3,4 k7 w stanach w lato kosztował
    niecałe 11 tys dolarów. Przy kursie jaki mieliśmy koszt sprowadzenia
    nówki wychodził znacznie taniej niż w polskim salonie w suzuki.

    Dlatego nie mówimy tutaj o zakupie motocykla w cenie 50% wartości.
    Mówimy o zakupie w cenie REALNEJ. Możesz się z tym ze mną nie zgodzić?
    Mój gixxer 3/4 k7 w PZU został wyceniony w wakacje na 29 tys zł według
    ich tabelek. Teraz pomagam szukać motocykla koledze i po prostu ręce
    opadają mi przy niektórych ogłoszeniach. I tutaj nie chodzi o
    cwaniactwo, że chcę kupić za 50% wartości i się dziwie, że złom. Po
    prostu z pozoru normalne ogłoszenia, które nie są okazjami też trzeba
    3 razy dokładnie sprawdzać bo może wyjść jak tutaj. Samą informacje w
    eter puściłem nie po to by oczerniać sprzedawcę i dyskutować jacy to
    handlarze są źli - liczyłem, że może inny potencjalny kupujący to
    przeczyta i zaoszczędzi sobie podróży po coś co nie jest zgodne z
    opisem.

    A jeszcze wracając do ceny to sprawdziłem ceny z październikowej
    wyprzedaży suzuki - nowe 3/4 k8 kosztowało 36 tys (więc wyrwać pewnie
    dało się jeszcze taniej). To, że teraz ceny k9 to 48 tys nic nie
    zmienia, bo żadne to porównanie, szczególnie do moto z usa.

    To tyle z mojej strony, szerokości

    foks
    gixxer 750 k7
    Warszawa