  • Data: 2009-02-26 17:19:12
    Temat: Re: Uwaga mina - GSXR 750 - Białystok [OT]
    Od: marider <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Kuczu pisze:

    > Moze dlatego ze customizing nie polega na zalozeniu paru gadzetow ktore
    > mozna kupic w kazdym sklepie i wypolerowaniu motocykla na nowke ?

    OK, niech bedzie, sie nie znam :) Nastepnym razem moze bedzie lepiej
    pasowalo kupic jakis zlom, pospawac, poszalec z katowka, mlotkiem czy
    przecinakiem, pozniej pozakladac czesci od 10 roznych modeli motocykli i
    polakierowac w tribale z dodatkiem perly ;))) Liczy sie efekt koncowy.

    Pzdr
    PS: a ktos wie co wygralo CBS'09? Na wybor nie chcialo mi sie czekac w
    niedziele.
    --
    marider
    Wsciekla R1 + dodatki = sprzedam ;)