  • Data: 2009-02-20 13:15:14
    Temat: Re: Uwaga mina - GSXR 750 - Białystok
    Od: "f...@g...com" <f...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    > Zaprosilem Macieja (ktorego tu cytowalem, rozpoczynajac ten watek) z
    > Goldenline'a do dyskusji.
    > Zywie nadzieje, ze cos doda od siebie.

    Cześć,
    to ja zamieściłem ową wiadomość na goldenline. Szukam cały czas GSX-
    R'a 750 dla znajomego (swojego nabyłem w sierpniu i też sam zakup
    poprzedziłem żmudnym przeglądaniem setek ofert gdzie albo nie było
    nalepki, albo była w innym miejscu itp.Moto też z USA) i liczba
    motocykli która ma być "igłą" a okazuje się śmieciem z dnia na dzień
    przeraża mnie coraz bardziej. Dlatego za którymś razem po sprawdzeniu
    pojazdu w Carfaxie nie wytrzymałem i uznałem, że taką informacją
    trzeba się podzielić z szerszym gronem. Print Screen jest oryginalny,
    nic w nie przerabiałem, numer VIN podał mi sprzedawca przez telefon.
    Nie miałem tutaj żadnego zamiaru oczerniać sprzedawcy - zależy mi
    tylko na pokazaniu prawdy.

    foks
    GSXR 750
    Warszawa